Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Ex-haahut~ vko 41

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pikainen pinon aloitus. Esittelypinkkaa en nyt just kerkee päivittämään, mutta yritän päivitellä piakkoin.

Huomenna luvasa neuvolakuulumisia!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Sonnette & hippu 31+5

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

..ylihuomenna se olis. Silloin viikkoja 9+0. JOS on.

Mullahan on tuota ruskeeta tuhrua tullut melkein koko tämän raskausajan. Välillä vähentynyt, sitten taas alkanut. Välillä kipuja, välillä ei.

Äsken sitten näin jotain sellaista, jota olen pelännyt. Vessassa käydessä tuli PUNAISTA limaa, verta. :( Se on paljon pahempaa kuin tuo ruskee tuhru.

On tämä kamalaa. 5vkoa epävarmuutta ja piinaa. Jos tämä nyt menee kesken niinkuin pelkään, että käy, niiin....kyllä olen sitten pieni ihminen kysymyksiä täynnä, että miks ei mene sitten kesken heti alussa jos kesken on mennäkseen. Prkl.

Enpä enää niin innolla odotakaan ylihuomenna olevaa ultraa. Pelätähän sitä nyt saa. Ellen sitten joudu menemään jo aiemmin, jos verenvuoto tästä alkaa.

-Porkkana-

ps. Aika tylsää tulla tänne keskelle positiivisia viestejä laittaan näitä omia kuulumisia. Suonette anteeksi ja älkää pilatko mun viestin takia omaa hyvää fiilistänne!!!!

Vierailija

Eipä edelleenkään mitään uutta, väsyttää ja olen kovin saamaton :) Odottelen että mies tulisi kotiin laittamaan ruokaa! Mulla oli tänään vapaapäivä enkä ole edes kaupassa käynyt...

Kiva kuulla petju että hyvin menee! Pikku hiljaa alkaa seuraava ultra jännittämään, sehän on jo ensi viikolla, np-ultra siis! Ultrapeukutukset riaxille ja Toive06:lle huomiselle (toivottavasti muistin päivän oikein!).

Mitä .katille kuuluu? Vieläkö joudut pitkään odottelemaan tuloksia? Peukkuja peukkuja edelleen, ja jaksamista odotteluun!

Titi75, en ole ihan varma ymmärsinkö oikein että teillä olis nyt toisen km:n jälkeen yritys alkamassa? Siinä tapauksessa haahut ois ehkä se oikeampi pino, tuolla vauvakuume-puolella. Me ollaan kaikki oltu haahuja aikaisemmin, ja sitten plussattuamme siirrytty tänne ex-haahuihin! Mutta tietysti saat mun puolesta täälläkin pinoutua!

joanna 11+1

Vierailija

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]beyond:[/b][/color] Minä -77, mies -74. Km 11/04. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 17.10.[/color] Turun seudulta.

[b][color=darkviolet]Margariini: [/b][/color] Minä -75, mies -73, esikoinen -04. Km -03 ja 7/05. [color=red] LA toukokuussa [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 20.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]_siru_:[/b][/color] Minä -74, mies -76. Pojat 9/00 ja 5/03, km 10/04. [color=red]LA 25.11.[/color] Koti Keski-Pojanmaalla

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Helis77:[/b][/color] Km 7/04. Pk-seudulta. [color=red]LA 15.11.[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]IinaMiio:[/b][/color] Minä -71, mies -70, tyttö 1/99, poika 9/00 ja poika 6/03. Km 1/05. Ruotsissa asutaan. [color=red] LA 22.11[/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 16.3[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 30.4.[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=darkviolet]hilarius-hiiri: [/b][/color] Poika 2v4kk. [color=red]LA 7.12 [/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Porkkana: [/b][/color] minä 26v, mies 28v, ja lapset -02 ja -03. Keskeytynyt km 6/2005 rv11.[color=red] LA 19.5. [/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA ??.?.[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet] beyond [b]17.10[/b]

Helis77 [b]15.11[/b]

IinaMiio [b]22.11[/b]

_siru_ [b]25.11[/b]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

hilarius-hiiri [b]7.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]16.3[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]20.4[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]30.4.[/b]

Miikuko[b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Porkkana [b]19.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5[/b]

Margariini [b]??.5[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

uba-aba [b]??.?.[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color],

3500g, 50cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Vierailija

..kun on uusi pino!

Vaikka mitään raportoitavaa ei olekaan... Olo on pysynyt tasan samana, aikas säännölliset oireet mulla! Aamulla oksennan yhden kerran jo ennenkuin ehdin sängystä ylös (ämpäri vieressä...). Hih, mies jo ihmetteli tänäaamuna kun ehti herätä ennen mun kyökkäilyä, yleensä hän herää siihen ihanaan oksennusääneen :) Sitten jatkuu koko päivän sellainen etova olo jos ei syö tunnin välein. Ja väsyttää. Toivon kovasti että tätä jatkuisi vielä ainakin tämän viikon, niin pysyy mieli vähän rauhallisempana np-ultraa odotellessa!

Eilen jouduin ottamaan panadolin kun koko päivän särki päätä. Yritin olla urhea, mutta sitten iltaa myöten olo vain paheni, joten ei auttanut muu kuin ottaa panadol ja mennä nukkumaan. Mikä lie oli, ohi se kuitenkin meni yön aikana.

Ihan kiva riax että olo parani jo! Enpä ole kovin kokenut tällä alalla, mutta eikös rv13 monesti jo helpota? Peukkuja np-ultraan, jännä viikko sulla!

joanna 11+0

Vierailija

Kohdussa näkyi yksi elävä sikiö :´) Pituus 13 mm ja sydän sytkytteli vilkkaasti. Vastasi viikkoja 7+3, kait se menee tuohon haarukkaan, kun nyt on menossa 7+6. Se jopa liikkui, kuulemma oikaisi itseään välillä! Minä ja isänsä ollaan aivan onnesta soikeina :) Jännitys meinas käydä ylitsepääsemättömäksi, kun ajat oli 45 min. myöhässä (mikä mun mielestä on aika hurjaa yksityisellä). Mutta lopussa kiitos seisoo.

Muillekin ultraan meneville huimat tsempitykset!

Mauku 7+6

Vierailija

Äkkiä kirjoitan, että hyvin menee..oireet ihanasti ennallaan ja paksuhko olo.seuraavaa ultraa jo odottelen joka on ensi viikolla!

Voikaa hyvin kaikki, mulla ihan tolkuton kiire taas mutta hengissä ollaan :)

petju 10+

Vierailija

Toivotaan, että mäkin saan kertoa teille huomenna hyviä uutisia. 8 tuntia ultraan...apuva! Mä olen oikeasti ihan hermona! Kyllä esikoisen odotus oli helppoa, kun ei ymmärtänyt edes pelätä mitään. Tasan vuosi sitten makasin sairaalassa leikkauspöydällä extran vuoksi, toivottavasti tähän päivään ei liity mitään huonoa karmaa...

Riax rv 12+6

Vierailija

Pitkästä aikaa kuulumisia. Jouduin vaihtamaan nimimerkkiä, kun unohdin salasanan, se oli ennen se Vivu.

Meillä on Riax samaan aikaa np-ultra, minulla on nimittäin keskiviikkona. Nyt menossa rv 13+3, ja keskiviikkona on np-ultra. Edellisestä ultrasta on jo neljä viikkoa, joten jännittää, onko vauva kasvanut niinkuin olisi pitänyt. Tosin viime viikolla sain kuulla sydänäänet, ja terkkarin mukaan pieni rahina kuunnellessa kertoi sen liikkuvan. Kyllä tuli vedet silmiin sitä kuunnellessa, olisin voinut kuunnella koko päivän.

Mulla ei ole juurikaan ollut pahoinvointia ihan minimaalista kuvotusta lukuunottamatta, joka sekin nyt tuntuu poistuneen. Väsymysasteessa on sen sijaan tapahtunut selkeä muutos, eli energiaa riittää päivällä kivasti, jaksaa kirjoittaa tännekin! Ei vieläkään mikään tosi energinen olo, tosiaankaan, mutta selkeää parannusta! Samoin mieliala on parantunut, ei ole enää sellainen kauhea jatkuva huoli. Ja jatkuva nälkä, tai syömisvimma on helpottanut myös ihan selkeästi. Viime kerralla punnitessa oli tullut 2,5 kg painoa 2,5 viikon aikana, joten on tässä popsittukin! Mahaa ei kyllä vielä ole, samaa ilta-turvotusta edelleen. Mutta pieniä muutoksia alkaa selkeästi tapahtumaan...

Kivaa viikon jatkoa kaikille,

Jaipur 13+3

Vierailija

Olo on ollut kovin oireeton, kunnes viime yönä heräsin huonoon oloon. Hainpa sitten ämpärin ja yökein puoli tuntia, mutta oksennus ei tullut. Eipä ole ennen moista pahoinvointia ollut. Aamulla huono olo jatkui, mutta loppuyön sain onneksi nukuttua suhteellisen hyvin.

Toive 06: En osaa iloita raskaudesta. En halua iloita ja taas menettää...pessimisti ei pety....ainakaan niin paljoa toivottavasti. Toisaalta ei ole mitään syytä miksi tämä raskaus ei onnistuisi, mikäli masussa on jotain, koska 2 ensimmäistä raskautta olivat niin helppoja, mutta järki ei tunnu vain tässä asiassa voittavan. Toivottavasti tämä olotila jossain kohtaan helpottaa.

Porkkana:Mitä kuuluu???

Tsemppiä ultraan menijöille!!!!

Vierailija

Mulla on vasta 2 km takana. Viimeisimmän vuodot juuri loppuneet ja kävimme yksityisellä lekurilla, kun en viitsi itseäni turhaan km:lla kiduttaa jos vaikka löytyy jotain hyytymistekijöitä verestä. Näähän on vaan omia arvailuja sen mukaan mitä tässä olen palstoja lukenut, mutta lääkäri oli kyllä tänään samaa mieltä, että verikoe kantsii ehdottomasti ottaa kun molemmissa raskauksissa on ultrissa ehditty jo pieni sikiön alku toteamaan ja jälkimmäisestä saatu jo sydänäänetkin huomioitua....ja sit taas jostain syystä raskaus tyssäs kun seinään. Voi toki olla ihan huonoa tuuriakin vielä tässä vaiheessa kun ei useampia km:ja ole takana, mutta haluamme sulkea tämän pois laskuista varmuuden vuoksi. Ei sitten hakata turhaan päätä seinään jos tälle sieltä jotain syytä löytyy ja tälle hoitokin on olemassa. Tämä lääkäeri ainakin suoraan ehdotti siirtymistä hepariinipistoksiin jos hyytymistekijä verestä löytyy.

No nyt tuli pitkät löpinät...itseasiassa olen tältä palstalta bongannut muutaman joilla on ollut menossa tämä hepariinihoito pistoksina ja olisinkin kysynyt, että mitä tämä hoito yksityistä kautta tulee kustantamaan. Olen kuitenkin käsittänyt, että pistoksia tulisi olla melkein päivittäin koko raskauden ajan...tai ainakin suurimman osan raskaudesta. Onko teillä kokemuksia yksityisen puolen kustannuksista näissä hoidoissa? Olisin kiinnostunut tietämään. Toisaalta vielä toivon, ettei tälläistä itseltä löydy ja että olisi ollut vaan huonoa tuuria parin ensimmäisen raskauden kanssa...jos se kolmas vaikka onnistuisi.

Kiitos kaikille jo etukäteen tiedoista ja mukavaa alkanutta syysviikkoa. =)

titi75

Vierailija

Tänään se sitten oli ja ihan vaikutti mukavalta ja täyspäiseltä meidän terkkari. Ja otti tosi kivasti tulevan isänkin huomioon. Mittas häneltäkin verenpaineen ja kyseli kaikenlaista keskenmenon kokemisesta ja nyt tästä uudesta odotuksesta.

No sydänääniä ei sitten kuulunu, vaikka ihan oikeesti kuunneltiin kolmeen otteeseen ja yhteensä parikymmentä minuuttia. No sitä kontrolliultra aikaa ei tullut vielä tämänkään päivän postissa niin soittelin polille. Aika oli sitte kahden ja puolen viikon päähän! Hermostuin siinä sitten, että senhän piti olla tällä viikolla ja ahdistaa odottaa niin kauan kun ei niitä sydänääniä kuulunut. Siellä sattuikin olemaan ymmärtäväinen kätilö joka sanoi, että voit tulla päivystyksenä, jos niitä ääniä ei kuulunut. Ja sinne menin. Ja loppu hyvin kaikki hyvin! Veri kohdun alta oli lähes kokonaan häipynyt ja nesterakkula munsarjassa pienentynyt ja ennen kaikkea vauva vastasi 11.viikkoa! Istukkakin näytti nyt olevan molemmilta reunoiltaan kiinni. Kylläpäs helpotti! Nyt en enää kaipaa huonoa oloa vaan luotan, että näin helpolla voi päästä (siis fyysisesti, hermothan kyllä on ollu koetuksella...)

Ruoka tekemään loppuun ja vauvasta haaveilemaan vanhojen vauvalehtien ääreen.

-miikuko rv 10+3 (tän päivän ultran mukaan pari päivää pidemmällä, mutta eipä voi oikein olla)

Vierailija

Mulla meni sittenkin noi päivät sekaisin! Muistin kyllä että keskiviikkona oli kaksi ultraa, mutta se toinen olikin sulla eikä riaxilla. Ihanaa että kaikki on niinkuin pitikin! Hyvin menee meillä ex-haahuilla, menköön nyt sitten onnellisesti loppuun asti meillä kaikilla!

Riaxille huomiseen np-ultraan tsempit. Arvaan että jännittää, muakin jo jännittää vaikka omaani on vielä yli viikko.

Mulla on huomenna tapaaminen mun uuden työnantajan kanssa, tehdään mulle työsopimus. Päätin että kerron raskaudesta. Sanon että kovin alussa ja epävarmaa on vielä, mutta haluan nyt kuitenkin jo tässä vaiheessa ottaa asian esille... Olen miettinyt asiaa monelta kantilta, mutta päätin että kertominen on paras ratkaisu tässä tilanteessa. Saa nähdä miten reagoivat, jännittää! En usko että sopimus jää tekemättä silti, ois aika hurjaa jos sellaisen ratkaisun tekisivät. Mutta jos niin käy, niin en minä sellaiseen firmaan töihin edes halua!

joanna 11+2

Vierailija

Pitänee vissiin sit siirtyäkkin sinne haahujen puolelle. Näissä menee jo pää sekaisin kun ei oikein tiedä tässä " väli vaiheessa" mihin kuuluu? Kiitos selvennyksestä. Käyn varmaan silti täällä kyllä kattelemassa teidänkin kirjoituksia myös. =)

Titi75

Vierailija

.katillakin oli helpottavia uutisia, nyt sit niin täysillä nauttimaan raskaudesta, kun se vaan km kokeneena voi mahdollista olla.

riax; tsemppiä ultraan! Toivottavasti saamme lukea seuraavaksi sinun iloisia ultrakuulumisia.

Omassa navassa alkaa liikkeitä tuntua, ihanaa! uskomatonta, että noi liikkeet saa aina niin hyvälle mielelle. Töistä, kun joskus illalla ajelee väsyneenä kotiin ja vauva rupeaa liikkumaan, niin kyllä se saa hymyn tulemaan. Nyt tämä raskaus alkaa vasta tuntumaan todelliselta, pystyy jotenkin itsekin aistimaan, että vauva on ainakin elossa.

Hyvää loppuviikkoa kaikille ex-haahuille ja tervetuloa Kengu ja Aapeli meidän seuraamme ja onnittelut vielä täälläkin puolen plussista!!

Nette 18+2

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat