HIUSVINKKEJA 1-vuotiaalle tytolle? Leikaanko otsiksen vai kasvatanko tasapitkaa tukkaa? Kumpi helpompi jatkossa? Nyt olisi ekan kerran hius...

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eri asia on tytöt, joilla on oikeasti paksu tukka ja joilla pitkä tukka näyttää tosi hyvältä. Omilla tytöilläni olen pitänyt aika lyhyttä polkkatukkaa jonnekin kolme-neljävuotiaaksi, jonka jälkeen ovatkin jo itse osanneet sanoa, millaisen tukan haluavat. Yksi halusi kasvattaa pitkää, toinen ei.

Myös otsatukkaa olen pienillä tytöillä pitänyt, koska on mielestäni siistimpi. Toki jos tyttö suostuu aina pitämään pinnejä, niin sitten tasapitkä, mutta meillä ainakin pinnit lähtevät aika äkkiä päästä. Ei otsatukan tarvitse olla valtavan paksu tyyliin puoli päätä :)

Jostain kolmevuotiaasta tytöt ovat välillä halunneet pompuloita jne. mutta sitä varten ei tarvitse kamalan pitkää tukkaa. Silloin tällöin on myös kiharrettu tms prinsessajuttuja, mutta ihan arjessa tuntuu, että tärkeämpää kuitenkin on, että hiukset on helppo laittaa ja kammata.

Niin ja on varmasti " syntyjään prinsessoita" , mutta eiköhän aika monella pienellä tytöllä ole pitkä tukka, koska se on äidistä nätti :) Eli tee mitä lystäät, tyttösi on vielä niin pieni...

Vierailija

Itsekin haluaisin hänelle kokopitkät hiukset, mutta pakko oli leikkauttaa etutukka ettei kaikki hiukset roiku silmillä. Ei anna laittaa minkäänlaisia pidikkeitä hiuksiinsa (minultakin yrittää ottaa aina pinnit pois hiuksistani). Hänellä on aika pitkät ja kiharat hiukset, ja mielestäni kokopitkä tukka sopisi paremmin... No lapsen hyvinvointi kulkee tietenkin edellä:-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat