Onko pojilla lievempi uhma kuin tytöillä?

Vierailija

Tuttavapiirissä tuntuisi pätevän... miten te joilla lapset molempia sukupuolia arvioisitte?

Kommentit (7)

Vierailija

ilman uhmaikää, mutta tämä 2-vuotias pikkutaapero (siis poika) on kyllä sellainen uhmaaja, että äiti on tälläkin hetkellä tietokoneella rauhoittumassa. Otettiin juuri yhteen ruokailuasioista.

Vierailija

pojan uhmat on ollu helpompia meille aikuisille, ihan hirveitä raivareita aina joskus, mutta muuten leppoisaa.

Tytöillä taas on se ainainen narina päällä, mikään ei ole koskaan hyvin...

Vierailija

voimakkuudessa ei ehkä niikään eroja, laadussa kyllä.

Poikien uhma ainakin meillä on sellaista yleistä uhmaa, kaikki on tyhmää, enkä, älä mua jne. Raivarit on useammin sellaista brutaalimpaa, että menenpä ja tönäisen tai muksaisen tuota joka nyt juuri ei miellytä.

Tytöillämme taas uhmat ovat kohdennetumpia, enemmän sellaista vinkumista, marinaa, marttyyri itkuja, loukkaantumista. Hepulit ovat lähinnä huutamista ja maahan heittäytymistä. Sylillä selviää tyttöjen uhmasta helpommin kuin poikien raivareista, niitä on pakko rajoittaa ja komentaa jyrkemmin, koska ne yleensä kohdistuvat ilkivaltana muihin ihmisiin tai tavaroihin.

Nämä eivät tietenkään ole mitenkään yleistettävissä, mutta meillä on ollut näin. Pojilla tavarat ja hiekat lentelevät, tytöt ovelasti löytävät ainakin minun heikot kohtani ja pistävät tikarilla juuri niihin.

Ihania lapsia, mutta aika ajoin ihan mahdottomia.

Vierailija

Mulla on vaan yksi poika, jonka kanssa meinaa hermot mennä, mutta toisaalta ajattelen noista tyttöjen äideistä, että heillä se vaikeus on vasta tulossa:)

Vierailija

yllättäen, kestää ehkä kuukauden ja sitten katoaa. Ei lapsia voi verrata sukupuolen perusteella, nämä ovat varmasti enemmän yksilöihin liittyviä asioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat