keskenmeno ja uusi yritys

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Koin keskenmenon raskausviikolla 9+2. Vauva oli kuollut kohtuun viikolla 8. Meillä on terve poika, joka pian 2-vuotta. Milloin uskaltaa aloittaa uuden yrittämisen? Aiempaa raskautta seurattiin vauvan pienen painon vuoksi ja hän syntyi vkolla 38 2300g ja 45 cm. Voiko olla että seuraava raskaus jatkuisi normaalisti jos söisin sitä lugea vai mitä se oikein on? Voiko vaatia lääkettä itselleni? Voiko olla että minulla ei ole riittävästi keltarauhashormonia? Vastatkaa viisaammat. Onko pienipainoisuudella ja keskenmenolla yhteyttä? Esikoisen aikaan viikoilla 8 ja 12 vuotoa. Vastauksista kiitollinen.

Suuri sanaton suru

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä on lähes samanlainen tilanne. Esikoinen, nyt 3 v, syntyi rv 38+2 mitoin 2150 g ja 45 cm. Syyskuussa todettiin km rv 12+1, mutta mennyt kesken noin rv 8-9. Marraskuussa olen menossa lääkärille keskustelemaan asiasta, mutta jos ei mitään ihmeellistä erityistä syytä ole, varmaan aloitamme vauvan yrittämisen uudestaan aikas pian. Hyytymistekijän ajattelimme hkä tutkituttaa, mutta katotaan, mitä lääkäri sanoo. Ja mulla siis on taipumusta verenpaineen nousuun, mutta ihan normaalilukemissa on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat