Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täti käymässä vai...?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen hieman epävarma, onko meillä täti vierailulla, vai onko tämä jotain muuta. Menossa on jo lähes 60. kiertopäivä. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä alkoi tuhruvuoto. Kunnollista vuotoa ei tule vieläkään, vaan pelkkää tuhrua. Side värjääntyy juuri ja juuri -aivan kuin viimeisinä vuotopäivinä. Että onko minulla nyt sitten menkat vai ei? Itse olisin sitä mieltä, ettei nämä ainakaan ihan normaalit menkat ole...

Olen huomenna tiistaina menossa lääkäriin, ellei normaaleja menkkoja ala kuulumaan. Ja jos tätä tuhrua tulee edelleen, niin menen silti.

Kommentit (2)

Vierailija

Ja silloin oli selvästi negatiivinen. Lämmöistä en teiedä mitään, en ole mittaillut... Jälkeenpäin en ole tehnyt testiä (en ole uskaltanut...)

Vierailija

Jos et ole testiä tehnyt tai negasta huolimatta epäilet raskautta, mittaa lämpö. Mulla ihan kainalosta mitattuna, mihin aikaan päivästä vain, on lämpö koholla normaalilämmöstä joko ennen menkkoja tai sitten jos olen raskaana. Menkkojen alettua tuo lämpö laskee normaalille tasolleen. Jos sulla lämpö on koholla edelleen, niin sitten vois epäillä ettei nuo ole oikeat menkat. Aika sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsit.

Uusimmat

Suosituimmat