Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEH! Läski tuttavani sanoi, ettei haluaisi ikinä piinata itseään sillälailla kun minä piinaan.

Vierailija

Meinaan vaan ruokavalion suhteen. Syön kasviksia paljon. Reppana on ihan tietämätön ruuista, vaikka painaa 150 kg. Kuvittelee että kasvikset = pahanmakuinen ruoka.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

itsestään sen vertaa että opettelisi syömään " pahojakin" ruokia ennakkoluulottomasti. sen sijaan että hän päivittelisi sinun itserääkkäämistäsi, ottaisi hän lusikan kauniiseen käteen ja alkaisi katosa tarkemmin mitä suuhunsa pistää.

ei voi olla tervettä painaa 150 kiloa.

Vierailija

Siis käythän sinäkin terveyskeskuksissa ja saat kelan korvauksia? Miksi minä en sais käyttää niitä? Lääke kuin lääke. Sinä käytät jotain muuta lääkettä ja saat korvauksia ja minä käytän jotain muuta. Miksi minä en saisi käyttää samoja etuja kuin sinä?

Vierailija

Pointti on se, että meidän muidenpitää maksaa korvauksia myös itse hankkimistasi sairauksista niiden sairauksien lisäksi, joita et voi enkä minä voi estää. Terveellisin painoindeksi on tutkimusten mukaan 25. Ylipaino lisää huomattavasti sairauksien riskiä samoin kuin myös alipaino (esim. osteoporoosi).

Vierailija

Varsinaiseen aihepiiriin totean, että kasvisten syönti on terveellistä ja niitä pitäisi syödä se tuttu puoli kiloa päivässä, mikä mulla ei ainakaan joka päivä täyty vaikka monista kasviksista pidänkin (tosin en pahemmin raakana). Ylipainon kanssa se ei taas välttämättä korreloi, koska kasvikset on kyllä kevyitä, mutta kasviksista valimistettu ruoka välttämättä ei.

Vierailija

Esim. joka NELJÄS tehohoitojakso tässä maassa on alkoholin aiheuttamaa.

Ja laihoille tiedoksi, monet syövät ovat ELINTASOSAIRAUKSIA, joiden puhkeamista ovat elämäntavat auttaneet. Oletteko valmiit luopumaan ilmaisesta hoidosta, jos lihavatkin olisivat ?

Vierailija:

Lainaus:

myrkyttävät sikiötä jne jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat