Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko mennä painonvartijoihin BMI:llä 23?

Vierailija

Haluaisin kovasti laihtua n. 5 - 10 kiloa, enkä siihen omin avuin pysty. Tiedän olevani nytkin " normaalipainossa" , mutta niin olisin 10 kg laihempanakin -näyttäisin vain paljon paremmalle! Onko noloa / loukkaavaa oikeasti ylipainoisia kohtaan mennä sinne ryhmään tällaisenä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

painan tasan 10 kg enemmän kuin se " hyvänolonpainon" alarajana. Näköjään se Painonvartijoiden ihannepaino muuten on BMI 19 - 25.

Enkä tarvitse lääkäriä, en havittele mitään alipainoa vaan ihan normaalin BMI:n rajoissa voisin olla ainakin 2 kokoa pienempi.

Mietin vaan, et katotaanko mua siellä kieroon. Ilmeisesti sit näistä kommenteista päätellen. Luulen että kuitenkin menen, sillä nää kilot on haitanneet mua vuosia enkä saa niitä omin avuin pois.

Vierailija

Taidat luulla että siellä istuu rivi sika läskejä mammoja. Todelluudessa siellä on hyvin erikokoisia ihmisiä ja monet erittäin hyvännäköisiä ja hoikkia esim 30kg painon pudotuksen jälkeen. Tosi moni laihduttaa painon vartijoissa alle 10kg läskimäärääkin joten hyvin " mahdut" mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat