syysmammat!Voitasko tehdä pieni esittelypino

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

tällekin puolelle?

Ikä:26 ja miehellä 30

Avoliitossa elellään ja 3-vuotias poitsu sekä karvainen perheenjäsen löytyvät meidän taloudesta

Ammatti:sairaanhoitaja

Asutaan tällä hetkellä kolmiossa mut omakotitaloa etsiskellään.

Harrastuksina lenkkeily ja punttis sekä jumpilla käyn kun vaan kerkeen.

Niin ja suomenmaan itäisessä osassa asustellaan;))

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Hei kaikki!Meidän nasu-tyttö syntyi 21.9.05 klo 11.16!Onnetsa ollaan sekaisin sekä äiti,isä että isoveli (edellisetä avioliitosta).Asutaan Helsingin Ruoholahdessa kolmiossa.Isä on myyntitykki ja minä hoitoalan koulutuksen saanut,mutta myynti hommia teen minäkin,tosin nyt työtön,koska aion vaihtaa alaa tulevaisuudessa,kunhan ensin nautin äitiyslomasta täysin rinnoin.Olemme molemmat 32-vuotiaita,esikoinen on 7-vuotias reipas koululainen.Nyt nautitaan uudesta tulokkaasta vaikkakin välillä väsymys painaa...mutta eihän sitä kestä ikuisesti!

Vierailija

Tämä äiti olis 28v ja iskä 31v. Esikoistyllerö syntyi 24.9 NKL:ssa. Ite olen hoitoalalla ja mies tradenomi. Helsingissä asutaan kerrostalokaksiossa. Lisäksi meillä on koiruus kaverina.

Vierailija

Olen 32-vuotias kuten avopuolisonikin,häät tänä vuonna,maistraatissa,päivä ei vielä tiedossa!Anni syntyi 21.9 ja on minulle toinen lapsi,esikoinen Joakim 7v,eri isästä.Mieheni on projektitarkastaja ja kiertää Suomea ja nyt tulevaisuudessa myös ulkomaita.Itse olen hammashoitaja,mutta myynti hommissa olen nyt ollut.Uusi työpaikka tulisi hankkia tai sitten lähden opintielle...katsotaan syssymmällä!Asutaan Hesassa kolmiossa,mutta taroitus olisi alkaa rakentaa lähiaikoina Riihimäelle!Tässä tärkeimmät

Vierailija

32v, eka lapsi, poika syntyi 29.8. (la 3.9., joten pidän itseäni syysmammana).

Naimisissa, asutaan Helsingissä. Molemmat ollaan sairaalalääkäreitä/tutkijoita, erikoisalat jätän sanomatta...

.thunder

Vierailija

Olen 22 vuotias, käynyt ravintola-alan koulutuksen, mutta työskentelen päiväkodin keittiössä. päivätyö on niin ihanaa että voi vähän tinkiä palkasta sen takia =) Perheeseen kuuluu mies 25v, naimisissa ollaan oltu reilu vuosi ja pieni tytön tylleröinen, nyt 17vrk. Vajaa vuosi sitten ostettiin kerrostaloasunto ja nyt meillä on tilaa neljän huoneen verran. Hyvin mahtuu vaikka lisääkin lapsia sitten aikanaan.

Tipy

Vierailija

Elikkäs itse olen 25v. ja mieheni 24v. Meillä on siis nyt kaksi tyttöä, Emma 10/03 ja toinen prinsessa syntyi 12.9.05.

Asumme vuokra kolmiossa pääkaupunkiseudulla. Hyvin mahdutaan,vaikka vielä lisääkin lapsia =) Avoliitossa elellään,ensi kesänä tarkoitus mennä naimisiin. Lemmikkejä meillä ei ole.

Mies on yrittäjä ja itsekkin työskentelen samassa firmassa silloin kun en äippälomalla! Koulutukseltani olen Hotelli-ja ravintolaalan ihminen. Samoin mies.

Harrastuksiin kuuluu nykyisin lähinnä vaunukävelyt ja tietysti täällä netissä " roikkuminen" :) Kyllähän tämä aika hurahtaa kahden lapsen kanssa ihan hurjan nopeaa!!

Mutta ihania nuo lapset,vaikka äippää meinaakin usein väsyttää.... :)

Terkuin outs@ ja tytöt

Vierailija

Minä olen 28-vuotias samoin mieheni. Perheeseen kuuluu lisäksi tasan 5 viikkoinen esikoistyttäremme. Tällä hetkellä asustelemme Satakunnassa miehen opiskelujen vuoksi. Asumme kerrostalokolmiossa vuokralla. Haaveena miehen valmistumisen jälkeen oma koti :)

Itse työskentelen terveydenhuoltoalalla ja kiirettä töihin ei ole :)

t.hope-a

Vierailija

Tämä onkin kiva jutska, jos ei muista kaikista kaikkea tuolta odotus-puolelta ja joskos tulis näin uusiakin mukaan... =)

Eli minä kohta 28v. mieheni 29v. naimisissa ollaan oltu nyt 6 vuotta, jonka aikana on syntynyt Eetu 5v. ja Santtu 5 vko. Porissa asustelemme omakotitalossa, jonka isäni rakensi meille.. =) Lemmikkinä meillä on hamsteri, Matti-kissa jäi kesällä auton alle ja Piki-kissa katosi mystisesti keväällä. Ja nyt ollaan ajateltu ettei nyt vähään aikaan lemmikkejä lisää..jos sitten joskus...

Odotusaika oli TODELLA rankka, vaikkei mitään ns. lääketieteellistä syytä.. ehkä olin vain henkisesti väsynyt tms.

Vauva-aika on ollut ihanaa... ei koliikkia, ei valvomista, ei kerrassaan mitään valittamista..VIELÄ!!

Kotona siis olen päivästä toiseen (tosin ikävä alkaa tulla töihin) ja harrastukseksi olen jumiutunut huuto.nettiin. =)

Saahan ne äippärahat sinnekin kulumaan.. (niinkuin sitä tulis oikein paljon... )

Mukavaa syksyä kaikille!!!

- Tartsa -

Vierailija

eli olen 26v äiti Säkylästä, mulla on tytöt 06/00 ja 05/02 sekä poika syntyi silloin viime syyskuussa.

me on asuttu täällä säkylässkä kohta kolme vuotta, 2 niistä punaisessa tiilitalossa. perheeseen kuuluu myös 27v isi.

ammatiltani olen lähihoitaja mutta nyt on ruvennut mieli tekeen taas koulunpenkille ja haaveena olis kätilön tai terveydenhoitajan ammatti.. saapi nähdä onnistuuko koskaan tuo haave.

Vierailija

Ikää minulla 27 ja miehellä 36. Asumme Helsingissä kaksiossa. Avoliitossa on asuttu viitisen vuotta, seurusteltu pari vuotta enemmän. Esikoistyttömme syntyi 1.9.2005.

Teen töitä media-alalla ja opiskelen jatkotutkintoa siinä ohessa...no kummastakin hommasta tietysti tauolla toistaiseksi.

Koliikki (tai mikä lie itkeskely) on alkanut vähitellen talttua. Vieläkin ollaan itkuherkkiä ja masu vaivaa päivittäin, mutta tunteja kestäviä konsertteja on harvemmin. Nytkin tyttö köllöttää sitterissä ja vinkaa vaan vienosti äitiä seurakseen.

Auroora ja tyttö 6½ viikkoa

Vierailija

Meidän Aamu syntyi jo 30. elokuuta, mutta la oli 10.9. joten odotusaikana tuli kirjoiteltua syysmasujen kanssa. Ja syysvauvaksi lasken tuon meidän tyttären. =)

Me vanhemmat olemme 24-vuotiaita.

Aamu on meidän esikoinen ja toistaiseksi siis ainokainen.

Lemmikkejä ei ole tällä hetkellä.

Mies tekee työkseen ruokaa ja harrastaa musiikkia; kirjoittelee biisejä ja soittaa suomirock-bändissä.

Minä jäin äippälomalle myyjän hommista, vielä on harkinnassa palaanko sinne vielä ja koska...

Harrastelen lenkkeilyä, jumppaa, karaokea, käsitöitä, lukemista yms.

Tietysti tuo Aamu-vauva vähän haittaa harrastuksia... =) Mutta jumpassa sentään käyn säännöllisesti.

Ja asustellaan Satakunnassa, rivitalokolmiossa.

Vierailija

Odotus-puolella en ollut mukana keskusteluissa, mutta nyt ajattelin liittyä. Esikoispoikamme syntyi 5.9.05, lisäksi olen minä, opiskeleva 25 v äiti ja isi, 26 v, työssä. Edessä on muutto uuteen vanhaan kaupunkiin, Joensuuhun, sieltä etsitään asuntoa ja uusia tuttavuuksia!

Vierailija

esittelen =).

Itse olen 31v lukion enkun opettaja, aviomieheni 33v ekonomi. Asumme Espoossa omakotitalossa. Perheemme kostuu meidän lisäksi tytöstä, synt 04/2003 ja pojasta s. 14.09.05.

Vauvan kanssa kaikki hyvin, esikoisen uhmis koettelee enemmänkin hermoja.

Tällä hetkellä harrastan ruoanlaittoa, kirjallisuutta, sisustamista ja netissä surffailua. Pian toivon taas ehtiväni sauvakävelemään ja joulun jälkeen harrastan taas Painonvartijoiden pisteiden laskemista ja ruoanlaittoa =).

Vierailija

Odotusajan seurailin vain sivusta keskusteluja, nyt taidan liittyä mukaan :)

Minä 24v ja mies 26v, esikois-poikamme " Papu " syntyi 5.9.05. Asumme Tampereella, omassa kerrostalo-kolmiossa, mutta mieli tekisi kovasti rivitaloa tai omakotitaloa. Lisäksi perheeseemme kuuluu labradori-uros 2,5 v.

Vierailija

En näköjään tässä pinossa ollutkaan, minne lie tietojani kirjoitellut :)

Eli meidän perheeseen kuuluu minä 28 v, mies 32 v, tyttö 3 v sekä tämä uusi syystyttövauva

Asumme pääkaupunkiseudulla rivitaloasunnossa, naimisissa ollaan ja yhdessä oltu tänään tasan 11 vuotta!

Itse työskentelen taloushallinnon tehtävissä ja harrastukset ovat liikuntapainotteisia

Gerbera

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat