Omistatko/haluaisitko kylpyammeen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

niin että itse seison lattialla ja pesen vain hiukset pää alaspäin. Kuiva ihoni ei salli usein suihkuttelua mutta hiukset pitää kuitenkin pestä, joten pidän tästä ratkaisusta (alapään, kainalot ja varpaat pesen sitten erikseen).

Lapset tietenkin tykkää ammekylvyistä, joten kyllä olen tyytyväinen. Meillä on ammeen lisäksi tavallinen suihkukin.

Vierailija

Ja tosi harvoin käyn kylvyssä. Ei ole aikaa ikinä ja jos meinaan joskus mennä, niin poika 2v. tunkee mukaan ja siitä on rentoutus kaukana.

Kyllä me silloin lapsettomina kylvimme vähintään kerran viikossa yhdessä miehen kanssa, mutta ei se rakastelu siellä ammeessa kovin helppoa loppujen lopuksi ole ;)

Pian on edessä muutto ja amme jää historiaan, saamme sen sijaan oman saunan. Jos näistä kahdesta pitää valita, niin ehdottomasti sauna!!! Huomattavasti enemmän iloa. Ehkä joskus laitamme ammeen, jos joko remppaamme tai rakennamme, mutta ei se ole minulle mikään haave enää. Ammeettomana siis haavelin ammeesta, mutta ei se nyt niin ihana ole, että sen puuttumista pitäisi surkutella jos on muuten kiva koti!

Vierailija

Paljon kätevämpää suihkuttaa housuihinsa pissanneet / muuten likaiset lapset ammeessa kun suihkuhuonessa missä itsekin kastuu.

Eikä suihku ole koskaan niin rentouttava kuin kylpy.

Toivottavasti muutetaan taas pian!

Vierailija

Älytöntä tuo suihkukoppivillitys, mikään ei ole ihanampaa kun TIETOISUUS siitä, että voi hypätä vaahtokylpyyn silloin kun haluaa. Sääli, että nykyajan asunnoissa on harvoin amme.

Vierailija

Kesällä tulee vähemmän käytettyä sitä, mutta syksyllä, talvella ja keväällä jopa 4-5 kertaa viikossa, ja aina vähintään kerran viikossa. Mikä sen ihanampaa kuin rentoutua lämpimässä vedessä, kuunnella jotain kaunista musaa ja miettiä asioita kaikessa rauhassa??

Vierailija

Haluaisin rakastella ammeessa ja semmosessa ihanassa vaahossa niinku aina elokuvissa..kun ostetaan oma kämppä, säästän vaikka 20vuotta että saan ammeen :D

Vierailija

Monien mielestä hankala pitää puhtaana - sen helpompaa hommaa ei ole kun kylpyammeen pesu (jos sen tekee säännöllisesti).

Mikä onkaan ihanempaa kun mennä kylmänä syksyiltana lämpimään vaahtokylpyyn!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat