Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi työ ja plussaus ei kuulu yhteen. Samperi kohta

Vierailija

kukaan ei uskalla palkata meitä naisia.

Kommentit (3)

Vierailija

toisella kerralla olin ollu uudessa työpaikassa muutaman viikon kun tulin raskaaks. sieltä ekasta paikasta mä jouduin lopettamaan muista, musta riippumattomista syistä, joten ne ei edes tienny mun raskaudesta. oli kyllä aika hölmistyneen näköinen se mun pomo kun sanoin että mulla alkoi sitten äitiysloma vähän ajateltua aikasemmin. ja mä en tienny että olin tullu raskaaks vielä silloin kun aloitin. no, siellä mä nyt en viihtyny muutenkaan yhtään.

toisella kerralla mä siis tulin raskaaks vähän ajan päästä, eikä mun pomo sanonu siihen mitään kun sai sen selville, jo ennenkun mun koeaika loppui. itse jännitin hirveesti että saanko jatkaa vai tuleeko potkut. nyt ei enää ainakaan tarvii pelätä että mä jäisin taas vähän ajan päästä äitiyslomalle, meidän lapsiluku kun on nyt täynnä. nyt vaan on sitten se esteenä että kun niitä lapsia jo on, niin kukaan ei palkkaa, koska kuka niitä lapsia hoitaa sitten kun ne sairastuu? joten teit niin tai näin, niin jonkun mielestä aina väärinpäin.

Vierailija

Lasta ollaan meillä yritetty jo 4v eikä olla plussattu. Aloitan uuden työn 1kk kuluttua. Eipä ole tullut mieleen lopettaa yritystä sen vuoksi. Jos on tullakseen niin on tullakseen.

Eri asia jos tietää että esim. eka on napsahtanut kerrasta.

Vierailija

hyvissä ajoin, koska mä oletin että taas menis edes muutama kuukaus. no, menikin sitten niin että nappas heti ekasta kierrosta, ja kun mä nyt olin silloin jo aloittanut siinä uudessa työpaikassa, niin enhän mä nyt sitten viitsinyt lopettaa. vaikka sitten hermoilinkin kuukauden verran että tuleeko potkut.

Vierailija:

Lainaus:

Eri asia jos tietää että esim. eka on napsahtanut kerrasta.

Uusimmat

Suosituimmat