Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisunaiset 10.10.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Taas pinoa aloittamassa :o)

Nyt on hyviä uutisia paino oli tänä aamuna 61,9 kg elikkäs -1,3 kg jos otetaan siitä painosta kun jumitus alkoi.

Mulla ilmeisesti jumittaa aina noin 3 viikkoa ja sitten tippuu kilo kerralla ja taas jumitellaan oma aikansa. No käyhän se toki näinkin.

Mites muut??

huhtis

Kommentit (8)

Vierailija

Hei kaikki sisukkaat,

Onnittelut huhtikselle hienosta pudotuksesta ja perennalle tavoitteen saavuttamisesta!

Minä vaan junnaan edelleen tuossa 67,2kg:ssa. Pahemminkin kai voisi olla kun viertettiin lapsen synttäreitä viikonloppuna, ja tulihan sitä herkuteltua, vaikken niin makean perään olekaan.

Tuosta vatsaröllöstä, onko sitä edes mahdollista saada jumppaamalla minnekään? Kun jumpannut olen ja vatsalihakset tuntuvat olevan sen röllön alla. Eli ei ne ainakaan sitä kurissa pidä.

Vai kai sitä näyttäisi vielä kamalammalle ilman jumppaamista.

T. ichigo - 800g / - 8,0 kg

Vierailija

Ensinnäkin isot onnittelut Perennalle saavutetusta tavoitepainosta, ja Huhtikselle pudotuksesta!

Itselläkin parempi viikko takana, paino tänä aamuna tasan 75 kg. Pudotusta kahden viikon takaisesta lukemasta siis 0,6 kg (Taisin kyllä käydä jopa 76 kg:n yläpuolellakin toissa viikolla).

Jospa tämä vielä tästä, ei auta muu kuin kerätä viimeisetkin sisunrippeet ja sinnitellä eteenpäin.

Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija

Onnea myös muille hienoista pudotuksista..mulla putos vaan 0,2kg eli hitaasti putoaa, mutta toivotaan, että edes tää hidas laskusuhdanne jatkuu, ettei vaan tuu nopeesti nousee noususuhdannetta..sillä tiedän kyllä siinäkin onnistuvani paremmin kuin hyvin ;o)!!

Vierailija

Menkat alkoi eilen ihan yllättäen. Kierto oli huomattavasti lyhyempi, kuin se eka luomu.

Kunhan tästä flunssasta selviän, annan paukkua taas!

Eli nyt olis tarkoitus puristaa itsestä vielä nuo kolme kiloa pois!

Syyslomaa viettelen ensi viikon ja pitääkin painella lenkille ja jättää taas herkut kauppaan.

Sisuuntunut Bubbles

Vierailija

Mulla meni eilinen punnitus kokonaan ohi, täällä kun vietettiin Thanksgiving' iä eli kiitospäivää, ja koko päivä meni kalkkunaa grillatessa ja muita ruokia tehdessä. Sitten ilta tietty kului syödessä...

Mutta iloisia uutisia arvon naiset, puntari näytti tänä aamuna 82,6 eli olen VIHDOIN alle 83 kg!!! Viikkopudotusta -500g. Olen myös ryhdistäytynyt liikunnan suhteen, aloitin viime viikolla vesijumpan, ja maksoin koko höskän etukäteen, että tulee sitten varmasti käytyä 2 krt viikossa ainakin joulukuuhun asti.

Perenna, olet ansainnut mitalin ja sulan hattuusi! Hyvä hyvä! Paljon onnea, ja tulethan jatkossakin kirjoittelemaan kuulumisiasi!

Nyt lähden selvittelemään tiskivuorta... terkuin, 90M

Vierailija

Nyt tämä mamma lopettaa tämän laihdutusjakson, ja syykin on selvä :

Olen saavuttanut tavoitepainoni 64,0 kg ;o))))))))))))

Tuntuu, että alemmas ei ole tarve mennä, kun olokin on hyvä ja ulkomuoto tyydyttävä (paitsi mahapussi;)

Eli saldoni on 10 kg pois , ja keväällä aloitin.

No näitä terveellisiä elämäntapoja pyrin kyllä noudattamaan (*hihittelee salmiakki suussa*)

- olen sitä mitä syön- on kyllä iskostunut takaraivoon.

Tietysti tämä painon hallinta on _yhtä_ vaikeaa ja haastavaa jossei vaikeampaakin kuin itse laihduttaminen. Nyt kun mukamas voisi elää normaalisti...pah...kilot hiipii takaisin, jos en oo tarkkana.

Tässä matkan varrella tämä Sisukkaiden pino on ollut korvaamaton apu ja tuki ja innoituksen lähde. Kiitos teille kaikille, teillekin jotka ette enää ole kirjoitelleet, mutta olitte alunperin mukana.

Halit kaikille ;o)

Olkaamme sinnikkäitä edelleen ja tsemppiä teille, joilla puuha on vielä kesken !

Kaunista syksyn jatkoa ja sisua pimeään talveen - aurinkoinen hymy auttaa aina ;o)

Näillä sanoilla sanon siis heippa , ja takuusti luen kuulumisianne joka viikko, ja saatanpa osallistua keskusteluunkin (uhkaa hän).

t :: perenna

Vierailija

Onnittelut perennalle saavutuksista!!!

Ja kiitos hyvästä seurasta ja tsemppaamisestasi!

Mulla on vaaka jumittunut täysin tuolle 68 lukemalle, mutta toisaalta en ole nyt niin kovasti edes yrittänyt tiputtaa. Lähinnä tuota ylläpitoa, joka ei todellakaan ole sen helpompaa!

Ollaan keskitytty nyt tuohon toiseen suureen projektiimme. Ensi viikola ollaankin taas viisaampia sen asian suhteen ;)

Tavoite olis kyllä vielä siihen 65 kiloon, mutta katsotaan nyt tämä kierto ensin loppuun. Jos raskaus alkaa, pitää vaan katsoa, ettei pääse kertymään ylimääräisiä kiloja.

Nyt olemme koko perhe flunssan kourissa ja lenkit jää nyt kyllä pariksi päiväksi..

Köh Köh!

Uusimmat

Suosituimmat