Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaa Vauvan!!!

Vierailija

Mulle on iskenyt kamala vauvakuume:) Mieskin olis mutta hän sanoo että vasta sitten kun olen saanut kouluni loppuun. Olisko kellää hyviä ideoita millä saisin hänen päänsä käännettyä?:) tai olisko kettään ketä on samassa tilanteessa? Miten tätä " kuumetta" vois lieventää?

Kommentit (9)

Vierailija

Niin minäkin! Niin minäkin!

On mullakin koulut kesken.... Toivotaan että miehesi mieli muuttuu, mun miehellä muuttui ajan kanssa ja nyt jo yritetään. Lueta sillä vaikka tän päivän Hesarin artikkeli nuorista ja äitiydestä Elämä ja terveys sivuilta :)

Vierailija

en mä oo käyttäny mitää ehkäsyä 3vuoteen..söin sen ensimmäisen vuoden pillereitä kun sai ilmasiks..sit loppu..kumia vaan käytetään ja HARMI jos se joku kerta sattuu pettämään ja tärppää :D onhan mulla viel aikaa ku 20v oon..miehelleni olen tehnyt selväksi että alle 25v meillä on oltava 2lasta, jos siis ei käy niin että yhtäkin joutuu yrittämään monta vuotta :( että kyllä se tietää mitä tuleman pitää eikä ole siinä pistänyt hanttiin, mutta vielä ei oo valmiks isäks..täyttää ens pe 23v:)

Vierailija

mies ei halua vielä. Meillä on kyllä vielä biletys kausi meneillään mutta jos mies haluais jo lapsen ni kyllä en kahtaa kertaa miettisi että vauva vai biletys..:D noh, ehkä tässä kahden vuoden sisällä meilläkin on pikkunen :D

Vierailija

Teette miehillenne selväksi että ehkäisy on heidän päänsärkynsä tästä lähtien. Olette raskaana alta aikayksikön:) Näin kävi ainakin meillä ja aion samaa taktiikkaa käyttää vielä kerran. Tosin täytyyhän miehen olla edes jollain tapaa valmis siihen...mutta ehkäisy miesten harteille:)

Vierailija

ja siinä keskusteltiin läpi taloudelliset puolet ja sellaiset asiat kuin mitä haluamme elämältä. Ja mies sitten totesi että ei häntä kiinnosta rahan perässä juokseminen vaan oman näköinen elämä ja että siihen kuuluu lapset. Ja ettei kaikkea tarvitse tehdä siinä järjestyksessä ja niin kuin " kaikki muut" tekevät vaan voi tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Ja me ollaan " jo" 25-vuotiaita.

T: kakkonen

Vierailija

mun tarvii näyttää noi teidän viestit miehelle kun se tulee pe kotiin. :)Meidänkin pitäis varmaan oikein kunnolla asiasta keskustella. tai siis ollaanhan me puhuttu mutta se on jotenkin mun mielestä jäänyt aina kesken. Ja musta tuntuu että mies ei tajua kuinka tosissani tän asian kanssa olen.

Vierailija

ja mulla on jo yksi lapsi mutta nyt haluaisin sen toisen:) miehellä on vakityö. työ on kyllä simmoista että on kotona vaan viikonloppuisin. Ymmärrän kyllä mieheni kannan asiaan mutta se ei lievität tätä kuumetta yhtään:) Kuinka kauan kesti että miehesi muutti mielensä 2?

Vierailija

Mekin varmaan puoli vuotta jahkailtiin ensin että kyllä, ei, kyllä, ei, kyllä... kunnes ei enää keksinytkään mitään hyvää sitä että miksi ei.

Ja jätimme sitten ehkäisyn pois. Kesti 10kk ennenkuin tulin raskaaksi. Nyt olemme 22vuotiaita. Toista olemme jo kohta vuoden yrittäneet.

Naimisissa olemme olleet reilun vuoden.. minä kotona hoitovapaalla ja mies töissä. Vuokralla asumme vielä mutta omaa etsimme kokoajan.

Vauvakuume on vaikeaa, varsinkin jos joutuu kuumeilemaan yksin. Mutta kyllä teidänkin miehenne vielä joku päivä mielensä muuttavat... ja kyse voi olla jostain pikkujutusta mikä estää miestä vielä suostumasta lapseen.

Esim meillä isäntä kun kakkosta alettiin kuumeilemaan oli ensin vastaan. Mutta kun asiasta juteltiin selvisi että häntä huoletti raha ja meidän pärjääminen. Siitä selvittiin keskustelemalla...

Vierailija

mä kyllä valmistuin toukokuussa ammattiin ja mies sai 3vkoo sitten vakipaikan töistä. Asutaan vuokralla kaksiossa. Ois vaan järkevämpää että myös mä saisin vakituisen työn ennen lapsia..minkä ikäsiä ootte?

MÄ 20v

Uusimmat

Suosituimmat