Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt RAUHOITUTTE kaikki!!!!

Vierailija

Tämähän lähtee aivan hanskasta!

Maailmanloppu tulee, rutto tulee, sähköt katkeaa ja jäädytään kaikki kuoliaaksi...

Me kaikki kuollaan lopulta, siitähän tässä on lopulta kyse. Ihmiset ovat alkaneet kuvitella olevansa kuolemattomia. Saatat kuolla minuutin kuluttua kotonasi, miksi et hysterisoi sitä?

Täällä on nyt liikkeellä muutama ilkeä ihminen, joka nauttii siitä, että saa muut pelkäämään. Älkää menkö halpaan. Tällaisia tapahtumia on ollut pitkin historiaa, tämän hetkisessä tilanteessa ei ole muuta eroavuutta kuin se, miten reagoimme siihen.

Se Tiede lehden artikkeli oli kauhuskenaario siitä, mitä saattaa tapahtua. Se on eräs tyyli kirjoittaa. Tarkoituksellisesti oli rustattu pelottelu tyylillä, mutta koska leike oli vain erillinen linkki ketjussa, jäi tämä aspekti huomioimatta. Tiede lehdessä on julkaistu muitakin saman suuntaisia juttuja muista " uhkaavista" asioista. Nyt ei ollut kyse puhtaasta faktasta. Artikkeli oli todellakin yli vuoden vanha ja vaikka sen tietoja olisikin päivitetty, oli se monelta osalta jo vanhaa asiaa.

Keskitytään nyt johonkin muuhun ja lopetetaan tämä lietsominen, joka todellakin vie herkiltä ihmisiltä unet ja elämän mielekkyyden.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Miksi te luulette ettei mitään meille tapahtuisi? Miksi ihmiset eivät voisi varautua. Enemmän huolestuttaa teidänlaiset ihmiset jotka luulevat olevansa turvassa. Se on myöhäistä sitten toimia kun uutisissa kerrotaan että se on jo suomessa.

Vierailija

Nimenomaan meidän pitäis vaan aktiivisemmin keskustella näistä asioista. Olla itse aktiivisia ja osallistua. Kyllähän sitä pelottaa, jos tuntuu eittei mitään voi tehdä. Moniin asioihin voi vaikuttaa.

Tottakai mitä tahansa voi tapahtua. Maapallo on koko ajan muutoksen tilassa, ihmiset " kehittyvät" , ilmasto muttuu, uusia tauteja tulee, luonnonmullistukset tuhoavat kokonaisia kyliä ja kaupunkeja. Mutta jos itse vaipuu epätoivoon ja lakkaa elämästä sitä ainoata elämäänsä, niin mitä se taas hyödyttää.

Meidän pitäisi tehdä nyt parhaamme, että negatiivinen kehtiys lakkaisi. Samalla kuitenkin nauttia siitä mitä meillä on. Ihanista lapsistamme (tai tulevista), terveydestämme, läheisistämme.

Kuolema tulee, nyt, huomenna tai joskus. Nauti ja taistele sen ajan puolesta mitä sinulla vielä on.

Vierailija

Ehkä ilmastonmuutokselle silloin ruvettaisiin TEKEMÄÄN jotain, laimeitten kauhistelujen sijaan. Vakavat ilmastouutisetkin on yleensä muutaman palstamillimetrin mainintoja. Pistetään tosiaan vaan pää pensaasee ja eletään niin kuin ennenkin.

Vierailija

Ja aihe on milloin mikäkin. Jos ei luonnonkatastrofit=maailmanloppu tulee, niin sit vauvojen pulloruokinta=murhaaja-äidit.

Relatkaa..

Vierailija

Voihan sitä kerätä ison varaston kaikennäkösiä ruokia,lääkkeitä yms mutta ei ne ketään pelasta. Koittaa elää niin kuin ennenkin ja olla stressaamatta asioista niin on paljon helpompi elää.

Maailman loppuakin on ennustettu tulevaks ihan pian jo muutama sata vuotta ja vielä täällä potkitaan.

Ja jos nyt kuollaan niin sit kuollaan, mikäs sille sit mahtaa?

Vierailija

kuten ilmastonmuutos ja pandemiat ym. Jokainen voi tehdä oman elinpiirinsä mahdollisimman hyväksi itselleen ja läheisilleen ottaen huomioon tällaiset uhkatekijät sekä elää ympäristöystävällisesti ja luontoa säästäen.

Pelottelulla ei voiteta mitään, herkemmät lamaantuvat tai panikoituvat. Ennemmin kaipaisin järkevää keskustelua siitä, mitä voisi tehdä, jotta tämä maailma olisi elinkelpoinen vielä lapsillemmekin.

Olen itsekin valvonut näiden asioiden kanssa pari yötä, ja vatsa on sekaisin kun tuntuu niin epätoivoiselta tämä maailmanmeno. Vielä voimme kuitenkin muuttaa asioita, niin kauan kun on elämää on toivoa!

Vierailija

ystäväni kuoli aivoverenvuotoon keskellä kirkasta päivää kotonaan.

En todellakaan jaksa miettiä jotain virusta jota ei edes ole olemassa. Josko edes tulee olemaan.

Vierailija

Oonhan mä huomannu nuo ihme pandemia jutut mutta yhtäkään en oo aukassu, ku ei kiinnosta. Tehdäänkö siitä nyt joku hullunlehmäntaudin kaltainen hysteerikkojen lietsonta?!? No älkää nyt viittikö mitään lopun aikoja ennustaa, huuhaata koko homma sanon minä (ja tämähän on vaan mun mielipide) mä en mitään maailman loppuja pelkää!!!

Tämänkin ketjun aukaisin vaan siks että tietäisin miksi pitäis rauhoittua...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat