Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sitten ilmoitti näin,

Vierailija

että isänpäivänä menee vanhempiensa luokse ja viettää päivän edellisestä liitosta olevan poikansa kanssa ja mua ja meidän yhteistä pientä vauvaa ei halua mukaan!

Mitä mieltä olette? Mun mielestä aika törkeesti tehty.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Isänpäivä on lapsen ja isän päivä. Jos teillä on vauva, ei hän ymmärrä jäävänsä mistään paitsi. Isäänsä hän kai näkee muuloinkin? Sinä taas et oikeastaan kuulu isänpäivään mitenkään. Ja kaikkein kipein asia on varmaan juuri miehesi ensimmäiselle pojalle. Joten ihan oikein miehesi tekee. Hyvä mies sulla.

Vierailija

Tietenkään meidän lapsi ei ymmärrä isänpäivästä mitään, mutta silti on väärin häntä kohtaan. Niin ja miehelle ei sopisi alkuunkaan se et viettäisin äitienpäivän äitini ja lapseni kanssa. Kysäsin asiaa nimittäin siltä... Niin ja kai ne miehen vanhemmat on tärkeempiä kuin minä...

T:ap

Vierailija

Voita oma loukkaantumisesi ja annan isän nauttia päivästään haluamallaan tavalla. Ymmärrät sitten, kun teillä on kaksi yhteistä lasta, että ei siinä vaiheessa, kun pienin on tooosi pieni, tarvi vielä olla pilkulleen tasapuolinen vaan on kiva suoda vanhemmalle jotain spesiaalia niin kauan kuin se on mahdollista. Älä loukkaannu vauvan puolesta, yritä erottaa omat tunteesi siitä. Vauva kun ei tosiaan vielä tästä mitään ymmärrä. Tilanne on sitten taas äitienpäivänä eri, ellei sinullakin ole aiemmasta liitosta lasta, jota harvoin näet. Säännöt ja tavat toimia tilanteen mukaan, ei sokeasti niin, että kaikki saa yhtä monta minuuttia tiettyinä päivinä sitä ja tätä, ja tämä koskee sekä sinua että miestäsi, kuin teidän yhteistä lasta ja miehen aiempaa.

Sinä kai voit onnitella miestä vauvan kanssa aamulla ja teet vaikka jotain herkkuruokaa siksi, kun mies tulee kotiin tai juotte aamulla kakkukahvit tms. Anna miehen tehdä päivä, mitä mielii.

Vierailija

Eikö molemien lasten ja isän paikka ole omassa kotona isäinpäivänä. Eikö vaimolla ole oikeutta juhlia miehensä kanssa? Minäkin juhlisin sitten äitienpäivää vaikka yksin ystävieni kanssa!!!!!!!!

Vierailija

ollut perhe ja lapsia. Koska siitä ei voi mitään hyvää syntyä tollasen naisen ja miehen välillä, siinä kärsii vaan miehen lapsi/lapset kun paha äitipuoli saa vallan!! Aivan helvetin hyvä juttu että suvun miehet viettävät isänpäivää pojan kanssa, jonka tää äitipuoli on ilmeisesti ja todennäköisesti yrittänyt " ulostaa" miehensä elämästä! " Uusiosuhteeseen" tarvitaan vahvaa naista eikä tollasta kitisijää, näitä valitettavasti löytyy liian paljon näistä perheistä! Itse kuulun varmasti niihin kitisijöihin, en voisi kuvitellakkaan että jakaisin miestäni muiden kuin perheeni kanssa, muttei minun tarvitsekaan, olen aikoja sitten tiedostanut itsessäni tämän ja päättänyt että minä teen vain yhden miehen kanssa lapseni ja sama toisin päin, sitten kun ukkoni alkaa taas puuduttamaan ja tekisi mieli vaihtaa, ajattelen tätä " unelmaa uusioperheestä" , niin johan alkaa kummasti taas oma arki maistua...

Vierailija

Mietihän vähän miltä pojasta tuntuu kun vanhemmat ovat eronneet, eikä saa enää elää isin kanssa arkea. Eiköhän se poika ole ansainnut isin täyden huomion edes yhtenä päivänä. Sinä saat omia hänet lapsesi kanssa muutoin. Ole aikuinen!!

Vierailija

lopuksi iltapalahetken koko porukka. Niin ei tunnu sinustakaan pahalta.

Minusta miehesi toimii viisaasti, kun haluaa tavata omaa poikaansa ja myös isäänsä! Ajattele, miten hyvä mies sinulla on ja varmaankin vuoden päästä teidänkin vauvelinne saa nauttia tilanteesta.

Vierailija

Mitäs jos ap olisi kirjoittanut, että haluaa viettää nyt isäinpäivän oikean perheen kesken ilman edellisen liiton lasta? Te huutaisitte ja haukkuisitte. Sen sijaan toiseen suuntaan se kyllä käy.

Onneksi mun mies ei ikinä ehdottaisi tuollaista. Minä olen puoliso, rakastettu ja ystävä. Ja perheen toinen aikuinen. Me kaksi muodostamme perheen, johon kuuluu lapsia. Ei ole olemassa mitään toista perhettä missään, jota pitää tavata salassa.

Vierailija:

Lainaus:

päivä isän, mummon ja vaarin kanssa, kuin oikea perhe, vaikka hänen vanhempansa ovatkin menneet eroamaan.

sit kun teidän yhteinen lapsenne on isompi, on hänen (ja sinunkin) vuoro.

Vierailija

väärin vauvaa kohtaan?? Hoh hoh. Ei pieni vielä ymmärrä päivästä mitään. Se on isänpäivä, miehesi ei ole isäsi, anna hänen viettää päivä vanhemman lapsensa kanssa jonka isä hän on! Vaikutat vaan mustasukkaiselta, sori..

Vierailija

En ymmärrä mikä asiassa on hankalaa. Se, että sinä et saa olla miehesi kanssa isänpäivänä. Jos mielelläsi on ennestään lapsia, tyydy kohtaloosi ja anna lapselle, joka ymmärtää isänpäivän merkityksen, mahdollisuus isään. Lapselle on täysin eri asia olla vain isän kanssa kuin isän ja tämän nykyisen perheen kanssa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

väärin vauvaa kohtaan?? Hoh hoh. Ei pieni vielä ymmärrä päivästä mitään. Se on isänpäivä, miehesi ei ole isäsi, anna hänen viettää päivä vanhemman lapsensa kanssa jonka isä hän on! Vaikutat vaan mustasukkaiselta, sori..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat