Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna punktioon menijöitä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen itse menossa huomenna aamulla klo 9 punktioon..

Olisin udellut onko täällä muita.

Meillä siis hoitomuotona ICSI, toinen.

Toiveet on tosi korkeella :)

Tsemppiä kaikille piikittelijöille, piinailijoille ja tietty niille jotka menee sinne toimenpiteeseen huomenna :)

Kommentit (3)

Vierailija

Olen hengessä mukana! Oma punktioni on vasta viikolla 44, mutta ainahan sitä voi jänskättää toisten puolesta näin etukäteenkin :D

Menikö piikittelyvaihe hyvin? Minä pääsen pistelemään vasta reilun viikon päästä (19.päivä), pitkän kaavan mukaan mennään. Sumut alko jo syyskuun loppupuolella. Ihan hyvin on menny, mitä nyt pieniä sivuoireita oon sumuista huomannu mut ei mitään minkä kans ei pärjäis!

Tulehan sit kertomaan huomisen jälkeen saaliista ;D

Vierailija

Irrotuspiikki sujahti täälläkin eilen eli huomenna punktioon. Aika on kymmenen jälkeen. En jännitä itse toimenpidettä ollenkaan, mutta tulosta kylläkin - siis lähinnä sitä, että hedelmöittyykö yksikään ja päästäänkö lainkaan siirtoon. Olen pessimistinen kuten aina, joten enpähän tipu ainakaan pilvilinnoista.

Mulle on aina ihan pyytämättä annettu punktiossa lääkitys suoneen, toivottavasti tälläkin kertaa (eri klinikka kuin aiemmilla kerroilla). Ainakaan en saa itse ajaa toimenpiteen jälkeen vuorokauteen autoa, joten tuskin siellä ilman lääkitystä ollaan.

Peukkuja sulle!

Vierailija

Kiitos peukuista :) onpas kiva huomata että jotain kiinnostaa :)

Piikittely meni ihan hyvin, ensimmäisen kerran hoitohistorian aikana, iskin itseeni mustelman.

Annoksena oli se sama kun ekallakin kerralla eli 150 iu Puregonia.

Hoitohan meillä alkoi synarela sumuilla 12.9 ja pistokset aloitin 28.9.

Eilen siis pistettiin irrotuspiikki, ja tänään on sitten pitkästä aikaa semmonen päivä että piikkejä eikä sumuja tarvitse laittaa :)

Tämä on meille toinen Icsi, joten en jännitä niin paljoa kuin edellisellä kerralla. Huomenna ennen punktiota otan kyllä esilääkettä (lue rauhoittavaa).

Rohjetkaahan muutkin kirjoittelemaan =)

Ippu67: mä tulen sitten peukuttelemaan teijän hoitoa, kun säkin noin ihanasti ajattelit :)

CC

Uusimmat

Suosituimmat