Mä en kelpaa mihinkään, en edes Lidliin kassaksi. :(

Vierailija

Mulla on kolme (!!!) koulutusta ja kolmen eri alan työkokemusta. Nyt olen ollut 2,5 kotona hoitamassa lapsiani. Ja en kelpaa enää mihinkään, en sitten mihinkään työmarkkinoilla. En h.....i jaksa enää mennä uudestaan opiskelemaan, jotta saisin töitä.

Mikähän siinä on, että opiskelijoita kyllä otetaan töihin muuallekin kuin oman tulevan alan yrityksiin, mutta valmistumisen jälkeen sut hyljätään näissä firmoissa heti. Eli valmistunut toisen alan koulutuksen omaava ei kelpaa edes kassaksi, mutta toista alaa opiskeleva kyllä kelpaa kassaksi??

Kommentit (9)

Vierailija

mulla on tasan kolme hommaa, joita en ala tekemään: siivooja, puhelinmyyjä, matkapuhelinoperaattorimyyjä... Että oon tosi kranttu.

Vierailija

Olet työnantajien mielestä ylipätevä noihin kassa- yms. juttuihin eikä sinua palkata sen takia että työnantajat ajattelevat että " ei se täällä kuitenkaan pysy pitkään" . Toisille työnantajille olet sitten taas liian kokematon (työkokemuksen puolesta).

Tiedän tuon tilanteen ja se on kamala tunne kun tuntuu että kelpaa mihinkään! Hirveästi tsemppiä ja jaksamista! Olet kuitenkin arvokas ja tärkeä ihminen vaikka nyt tuntuukin kurjalta!

Vierailija

ja jos sitä ei ole niin et ole mikään. Kurjaa tämä on kun kaikkensa koittaa ja mitään ei löydy. Pakko uskoa vaan et joskus löytyy.

Vierailija

Työnantaja ei halua palkata sellaista, joka on mahdollisesti omien ja lasten sairastelujen takia pois töistä.

Kokeile henkilöstövuokraus firmoja!

Vierailija

Olen ollut kotona pari vuotta lasten kanssa ja takana on pari tutkintoa. Aloin etsimään töitä ja tuntui että olen paskoista paskin. Työttömyys nitistää viimeisimmätkin itsetunnon rippeet! Nyt olen saanut töitä ja ihan eri alalta kuin mihin kouluttauduin. Kyllä sullekin tulee vielä paikka vastaan. Koita jaksaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat