Miten vieläkö saunotte marrasmasut ja miksei muutkin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla olisi vielä kolme viikkoa jäljellä ja en haluaisi tai ei mielellään saisikaan synnytys lähteä käyntiin, kun on tuo suun. sektio edessä. Niin lauantaina kun kävin saunassa, tuli hirmu huono olo ja pyörrytti, eikä ilma oikein tuntunut kulkevan. Taitaa saunomiset nyt jäädä.

Eikös se sauna ole juuri niitä synnytyksen käynnistäjinä pidettyjä juttuja, onko tullut oloja? Ainakin kun puhe on niistä kolmesta ässästä.

36+0

Kommentit (10)

Vierailija

saunon... tosin pikkuisen on löylykestävyys kärsinyt eli en jaksa enää yhtä pitkää saunareissua. Esikoisestakin kävin ihan loppuun saakka saunassa :)

Kyrka&rv33+5

Vierailija

Kyllä edelleen saunon, jopa 3-4 kertaa viikossa. Löylynsieto on vähän laskenu, mut olo on ihan ok saunassa ja sen jälkeenkin. suppareita ei oo tullu ainakaan vielä siellä ollessa. Kahdessa edellisessäkin raskudessa kävin ihan loppuun asti saunassa ja heti synnytksen jälkeen kun pääsin kotiin.

äitykkä rv 33+6

Vierailija

Mä saunoin koko raskauden ajan noin joka toinen päivä. Heikko olo tuli jos ei ollut joutavaa mukana. Otin aina saunaan lasin tai pikku pullon vichyä. Siitähän saa vähän suolaakin mitä kehosta poistuu aika paljon hikoillessa. Synnytyksen käynnistymiseen ei saunominen vaikuttanut kyllä mitenkään. Vauva syntyi viikoilla 42+1.

Cappuccino ja tyttö 12pv

Vierailija

keskimäärin 2kertaa vkossa. se on ainoa mikä hellittää selkäsärkyjä joten sitä on mun kestettävä keinolla millä hyvänsä..niukat lämmöt ja jos ei niin niukat niin alemmalla lauteella istuskelen. kauaa en toki jaksa olla. vielä ei ole mitään ihmeitä oloja tullut.. mutta jos oloasi ahdistaa saunominen, jätä suosiolla väliin. ehtiihän sitä synnytyksen jälkeenkin :)

ja suihku on oikeestaan mulla se hankalampi homma..se kun pistää usein myös supisteleenkin..outoa kai..

-neitoperhonen ja Toukka 33+5

Vierailija

en vain ole siellä niin pitkään sitten. Esikoiselta saunoin loppuun asti, eikä käynnistänyt synnytystä, vaan käynnistettiin 41+4. Eikä muutkaan ässät sitten silloin auttaneet ;-)

Vierailija

...saunon ja varmaan loppuun asti vähintään pari kertaa viikossa. Mutta tietenkin, jos saunomisesta tulee huono olo, niin eipä sitä kannata harrastaa. Ja eikös se saunomisen idea ole, tulee hyvä ja rento olo, joten aika turhaahan sinne on mennä, jos tulee huono olla ja pyörryttää yms....;)

Kohta kolmen äiti rv 33+5

Vierailija

Kovin kuumaa en enää siedä, alkaa tulla huono, mutta tavalliset löylyt menee ja ne rentouttaa kivasti =) Aion saunotella loppuun asti, jos vaikka niitä supistuksia joskus ilmaantuis kun tarpeeks kauan korventaa... Tähän asti kun ei mitään tuntemusta vaikka löylyissä käyn 2-3 kertaa viikossa =)

Kitty rv 34+4

Vierailija

Esikoisesta tosin oli jo supistuksia noin 3-5 minuutin välein kun kävin viimeisen kerran saunassa ja siltikin poitsu syntyi vasta 16 tuntia myöhemmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat