Kurrien tyttärestä ALISSA

Vierailija

Kurrien tytär kastettiin

Kuva:is/keijo leväaho Jari ja Vanessa Kurrin elokuun toisena päivänä syntynyt tytär kastettiin eilen pariskunnan kotona Espoon Koukkuniemessä. Kesällä 2004 vihityn kiekkolegendan ja hänen vaimonsa toinen yhteinen lapsi sai nimekseen Alissa Maijaliisa.

Vanessa Kurri kertoi IS:lle, että he etsivät Jarin kanssa melko kauan tyttärelleen sopivaa nimeä. Kun he sitten yhtäkkiä näkivät jossain kirjassa Alissa-nimen, he molemmat olivat sitä mieltä, että nyt löytyi ihan tyttären näköinen nimi. Alissan toinen nimi on Maijaliisa ja se tulee Jarin äidin nimestä.

- Odessa on energinen ja iloinen sekä kiltti pikkuneiti ja pikkusiskonsa on hänkin kiltti ja aina iloinen, Vanessa valottaa perheen pienimpien luonteenpiirteitä.

Lue lisää digilehdestä Tulosta Postita

Kommentit (12)

Vierailija

mä selailen ainaskin. Ja sit sanoin kun asiasta tiesin että siitä on puhuttu jo useaan eriotteeseen. Anteeks nyt vaan jos en ois saanu sanoo ja pahoitin mielesi...

t.3

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No joo, mulle toi tieto ei tullut uutisena koska luin sen jo Iltasanomien sivuilta, ja mua huvitti kun muistelin niitä -ssa-loppuisia nimiehdotuksia, joita täällä oli Vanessan tytön synnyttyä... Oikeilla jäljillä olivat av-mammat.

Vierailija

No joo, mulle toi tieto ei tullut uutisena koska luin sen jo Iltasanomien sivuilta, ja mua huvitti kun muistelin niitä -ssa-loppuisia nimiehdotuksia, joita täällä oli Vanessan tytön synnyttyä... Oikeilla jäljillä olivat av-mammat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat