Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOIKO TYÖHAKEMUKSEEN LAITTAA ETTÄ TARVITSEE KIPEÄSTI TÖITÄ!! MITEN MUOTOILLA SE??

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

en suosittelisi.

Lähtökaohtaisestihan työnantaja haluaa täyttää omat tarpeensa = paras mahdollinen henkilö, eikä huolehtia sun henkilökohtaisista ongelmista, tai juuri sinun työllistämisestä. (toivottavast et pahastu kun ilmaisen asian näin suoraan, en halua vähätella työpaikkatarvettasi..).

Kun ollaan meillä otettu ihmisiä töihin (lähinnä ns. asiantuntijoita), niin moinen lause todennäköisesti johtaisi siihen että hakemus menee suoraan alimaisseksi. Syy on se että halutaan motivoituneita ihmisiä, joita kiinnostaa nimenomaan se mitä meillä on tarjoilla. Jos joku ilmoittaa että tarvitsee epätoivoisesti töitä syntyy heti vaikutelma että ko ihminen ei ole kiinnostunut tästä tehtävästä vaan mikä tahansa duuni kelpaisi -> ei innostu tästä hommasta. Herää myös ajatus siitä että miksi ei ole löytänyt jo töitä jos on niin epätoivoinen -> onko jokin asia pielessä.

Vähän sama juttu koskee liian alhaista palkkatoivomusta, eli älä laita liian alakanttiin kun haet.

Yritä muutenkin näyttää siltä että tämä työ kiinnoistaisi sinua, mutta että muutkin työnantajat " jonottavat ovesi takana" . Älä silti liioittele tai valehtele.

Vierailija

" Olen todella motivoitunut työskentelemään vapaaksi ilmoittamassanne työpaikassa, mikäli minut siihen valitaan."

" Vapaaksi ilmoittamanne työpaikka on juuri sellainen, jossa koen voivani antaa teille juuri sellaisen panoksen kuin työn tekemiseksi tarvitsette."

TMS

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

" Olen todella motivoitunut työskentelemään vapaaksi ilmoittamassanne työpaikassa, mikäli minut siihen valitaan."

" Vapaaksi ilmoittamanne työpaikka on juuri sellainen, jossa koen voivani antaa teille juuri sellaisen panoksen kuin työn tekemiseksi tarvitsette."

TMS

Vierailija

Kuulostaa siltä, ettet ole kiinnostunut juuri kyseisestä työpaikasta, mikä vaan kelpaa. Riippuu tietenkin millaisesta työstä on kysymys.

Vierailija

ettei työhakemuksestasi voi rivien välistä lukea, että haet kaikkia mahdollisia töitä, vaan juuri tätä yhtä.

olisko jotenkin... " olen erittäin motivoitunut" .. tms.

tsemppiä työnhakuun

Uusimmat

Suosituimmat