Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehovan todistajista?

Vierailija

Onko jehovan todistajilla arkivaatteena hienot vaatteet esim. naiset pitävät hametta? Onko heillä kokoontumisia viikolla? Ja juhlavaatteet päällä mennään " kokouksiin" ? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (10)

Vierailija

kokoukset 3 kertaa viikossa sinne hame naisille ja tytöille miehet ja pojat puku päällä.konventteihin monet laittautuu hienommasti.

Vierailija

siisti ulkoasu. asianmukaiset vaatteet. ja naiset käyttää kyllä housujakin se nyt on ihan makuasia. kokouksia on 3 kertaa viikossa. kokouksissa ja oveltaovelle työssä naisilla on hame tai mekko tai vaikka jakkupuku. kukin tyylinsä mukaan kunhan on siisti eikä liian silmiinpistävä tai paljastava. siisti pukeutuminen osoittaa kunnioitusta niitä tilaisuuksia ja Jumalaa kohtaan.

Vierailija

" Mun kaveri Jehova ja ihan normaalivaatteissa kulkee, konventteihin panevat hienompaa päälle."

Sama kun sanoisit että mun kaveri on Jumala.. Se on Jehovan TODISTAJA.

Vierailija

Mun kaveri Jehova ja ihan normaalivaatteissa kulkee, konventteihin panevat hienompaa päälle. Eiköhän niitä kokoontumisia ole viikoittain.

Vierailija

onha siitä ollut lehdissä juttua, että BB:n Hanna aikoinaan meni naimisiin jehovan todistajan kanssa ja siis samalla itsekin kääntyi ko. uskoon.

Luulen kyllä, että on nykyään taas alkuperäisessä uskossa, ainakin niiden toilailujensa perusteella (ei kai jehovan todistajat edes saa esiintyä tuollaisissa kevyemmän sorttisissa ohjelmissa..?)... Siis se erosi sittemmin jehova-miehestään.

Uusimmat

Suosituimmat