Te joille tehdään nyt Oysissä ivf-hoitoja, mistä saakka

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olette olleet jonossa, eli kauanko hoitoja piti odottaa?

Me pääsimme jonoon kesäkuun lopussa ja lupailivat suunnittelukäyntiä tälle syksylle ja hoitojen alkua vuodenvaihteeseen tai alkuvuoteen. Mitään ei ole vielä kuulunut, kannattaisko alkaa soittelemaan perään, vai jatketaanko sinnikkäästi odottelua?

Alkaa jo mennä hermo kun mitään ei tapahdu.

Kommentit (5)

Vierailija

Minulle tehtiin punktio kaksi viikkoa sitten ja silloin kysyin, kuinka kauan joutuu jonottamaan ennen seuraavaa ivf-hoitoa.

Vastaus oli, että hoito menee keväälle, todennäköisesti huhtikuulle.

Meille ei jäänyt mitään pakkaseen, kun tämä ivf hoitokin tuli yllätyksenä. Inssin ekassa ultrassa oli rakkuloita 10 eli hoitomuoto vaihtui. Nyt menossa pp 12 ja kaikki menkkaoireet vaivaa valitettavasti.

Henkisesti olen valmistautunut sitten siihen puolen vuoden odotukseen, josta varoittivat.

T:Minerva

Vierailija

Moi, mulle tehtiin alkuvuonna kaks inssiä Oyssissä, negaa molemmista ja Oyssin kanta on että kaks tehdään ja sitten järeämpiin hoitoihin. Joten kun soittelin sen toisen inssin tuloksen tiesivät laittaa meidät jonoon ja touko- kesäkuussa oli suunnittelukäynti, syyskuun alussa tuli paperit kotiin ja punktio ajoittuu viikolle 47, nollaultra on 9.11 sumuttelut aloitan 26.10 (kp23). Kyllä siinä ainakin se puoli vuotta menee. Voihan sinne soitella ja kysellä tilannetta jos ei mitään papereitakaan oo tullu vielä.

Vierailija

IVF-ryhmän puh.nro ja soittoajat eli puh. 08-3153168 ma-ke klo 9-10 ja ma-to klo 14-15 ja pe klo 8.30-9

Ivr-hoitajia ovat Helena Erkkilä, Päivi Ojamaa ja Terhi Leppänen.

Onnea teille tulevaan hoitoon, tosi mukavia olivat nämä hoitajat ja samoin minulle sattunut lääkäri, en voi kyllä yhtään valittaa muuta kuin tuota jonotusaikaa noissa hoidoissa.

T:Minerva pp13

Vierailija

Meillekin tehtiin kaksi inssiä, joista jälkimmäinen kesäkuun alussa.

Sattuisiko teistä kummallakaan olemaan IVF-hoitajan puhelinnumeroa ja soittoaikoja käsillä, kun en saanut edes niitä mukaan silloin alkukesästä.

Oman mielenrauhani takia taidan soittaa ja kysellä vähän aikatauluja. Plussaonnea teille molemmille,

t. Puttonos

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat