Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kavereita Oulusta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täällä kirjoittelee mamma vuosimallia -82, perheeseen kuuluu myös mies ja poika 5kk. Muutimme vähän aikaa sitten Linnanmaalle ja ystäviä nyt etsiskellään täältä päin. Kaikki kaverimme ovat lapsettomia niin olisi mukava löytää myös perheellisiäkin kavereita! Joten jos kaipailet jutustelu tai lenkkeilyseuraa Pohjois-Oulun alueella niin mailaile!

touko05@netti.fi

Kommentit (2)

Vierailija

Terve!

Vasta nyt huomasin että näillä sivuilla on tällainenkin puoli... Itsekin olen huhuillut mammaseuraa Oulun alueelta.

olen kans vm.82 ja mies vm.80. Meille on tulossa joulukuun alussa esikoinen ja olen ollut sairaslomalla jo pidemmän aikaa erinäisten vaivojen takia, joten aikaa kyllä olis lähteä vaikka kahvittelemaan.

Laitan sulle @postia kun pääsen ehdin. Mukavaa kuulla että on sittenkin ihmisiä juttukaveria vailla! :)

Joulumöhis ja Pyllerö

Vierailija

Ja ollaan pitkään etitty lapsiperheitä tuttaviksi. Pari vuotta sitten muutimme Ouluun, mutta eipä juuri olla tutustuttu lapsiperheisiin, lapsettomia tuttuja jonkin verran. Elikkä täällä olis äiti & isä (molemmat vuosimallia -83) ja poika (2v8kk eli syntynyt vuonna 2003) & tyttö (9vko eli syntynyt vuonna 2005). Jos kiinnostaa, niin mailatkaa Tiiti_83@netti.fi

Uusimmat

Suosituimmat