Virtsatientulehdus.. Apua..

Vierailija

Luulin kärsineeni hiivasta, mutta tänään selvisi että minulla on kuulemma " aika jämäkkä virtsatientulehdus" , kuten lääkäri mainitsi. Sain 5 päivän kuurin Timopan 300 mg antibioottia, mahtaako olla 5 pv tehokas? Tänä aamuna pissaaminen äärimmäisen kivuliasta ja verta tulee aika lailla virtsan mukana. Harmittaa, kun la-ma lähdetään uuden miesystävän kanssa luxus-risteilylle ja päiväksi tukholmaan, mutta jopa käveleminen sattuu, alushousut hinkkaavat paikat rikki... Meidän kauan odotettu matka on kyllä piloilla, nimittäin ei paljon jopa minua huvita sekstailla tällä värkillä, kun sattuu niin saatanasti... onko pissatautiin mitään paranemista edesauttavaa poppakonstia :(

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

nyt sinun pitää huolehtia jatkossa estosta itse tehokkaasti ja pitkäänkin. Esim. ainakin 1000mg C-vitamiinia/vrk ja varsinkin ennen nukkumaan menoa, karpalo on varmasti hyvä. Kultapiisku teetä voi kokeilla 3 viikon kuurina (ei kauempaa).

Tulikuumat (niin kuumaa kuin kestät) alapään kylvyt helpottavat kipua ja auttavat paranemiseen ja jos esim. hiukan kylmettynyt ulkona. Sextailujen kanssa on alkuun hyvä olla varovainen ja ainakin pestä heti alapää hyvin eritteistä.

Itse sain lopullisen avun homeopatiasta ja lääkekuuri kierteen katkaistua.

Ja ota reissuun mukaan hätävaraksi esim. Buranaa (tulehduskipulääke, lievittää tulehdusta jos tauti meinaa iskeä)

sekä C-vitamiinia (estolääkkeeksi). Sekä valitettavasti alkoholin nauttimista on hyvä välttää tai ota ainakin sen kanssa sitten tolkuttomasti vettä ja C vitamiinia. Itse totesin että alkon nauttimisen jälkeen tulehdus iskee helposti (muuttaa virtsan emäksiseksi, mutta c-vitamiinilla sitä voi taas happamoittaa).

Toivottavasti reissusta tulee mukava kaikesta huolimatta!

Vierailija

umastakin.. Ainakin pyyhkiessä viiltää, kuin haavauma tms. olisi... On kyllä alapää hyvin #hellänä" ja istuminenkaan ei ole mitenkään kivaa.. Ei taida olla muuta hoitomuotoa tuohon kuin vaan odotella antibiootin vaikuttamista??

Vierailija

Nyt vaan juot puhdasta vettä vähän helvetisti joka välissä ja käyt myös pissalla, kivusta huolimatta, alvariinsa, että virtsarakko puhdistuu!

Vierailija

tässä nyt kuitenkin koiteta hoitaa eka tuo diagnoosi pois ja katsoa sitten jos jatkuu.. Uimassa käynti on varmaan nyt aika poissuljettua.... ei siis nyt, mutta loppuviikosta, jos muuten parempi... !?! Hyviä vinkkejä kaikilta.. Kiitän ja poistun taas hetkeksi pissalle :' (

Vierailija

Eivät siis välttämättä pure. Norfloxacin ja Tavanic hyviä. Kannattaa olla myös tarkkana tuon c-vit. kanssa (älä siis ota purkista kuurin aikan, ellei lääkäri määrännyt), sillä jotkut ab:t ei tehoa jos sitä on virtsassa.

Olen klö

Vierailija

Tuttu tauti on joo. Reissussa vielä ikävämpi. Yksi hyvä, ja meillä jo suvussakin kulkenut ohje, on laittaa ennen seksiä vaselinia virtsaputken suulle jotta pöpöt ei pääse sinne yhdynnässä. Tosin saattaa latistaa tunnelmaa, mutta kun meillä oli tilanne, etten suostunut ilman sitä, oli miehenkin vain tyydyttävä siihen. Ajatuskin neljännestä tulehduksesta puolen vuoden sisään oli liikaa!!! Eli taipumus on periytyvää laatua.

Mukavaa reissua!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat