Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellekkään tehty päänalueen mangneetti kuvaa?

Vierailija

Saako siinä rauhottavaa ennen sitä,kun sehän on todella ahdas putki missä ollaan,kauankohan mahtaa kestää(ms-tautia etsivät)...?

Kiitos vastauksista!

Kommentit (9)

Vierailija

se oli tosin vain sellainen puoliputki. Mies tuli mukaan ja piteli minua jalasta kiinni koko toimituksen ajan. Minultakin etsittiin ms-tautia, mutta ei löydetty.

Vierailija

Silloin voi kuvitella olevansa jossain muualla. Mulle iski ahdistus vasta kun avasin silmät ja tajusin, miten ahtaassa paikassa olin. Mutta ei se nyt niin kamalaa ole, rennosti vaan hengittelet ja mietit mukavia. Tsemppiä!

Vierailija

Ei se kyllä ole läheskään niin paha paikka kuin aina kuvitellaan. Loppujen lopuksi se " putki" ei ole kovinkaan ahdas. Eli ei siinä kyllä mitään rauhoittavia tarvitse.. pelko pois.. ei ole kamalaa.. en oo koskaan kuullut et joku olis sinne jäänyt:)

Vierailija

paha klaustrofobia. Ota asia ajoissa puheeksi, niin voit saada rauhoittavaa. Ei se paha juttu ole.

t. työnsä puolesta usen mukana ollut

Vierailija

Siis ei se putki ollut niin ahdas, että ainakaan minua olisi ahdistanut, eikä niin suljettu. Minä menin kuvaukseen iltapäivän päätteeksi ja vähän väsytti ja meinasin nukahtaa sinne putkeen. Ei huolta. Kyllä mulle ainakin lisäksi annettiin " paniikkinappi" käteen, siltä varalta, että tulisi jokin hätä siellä putkessa.

Vierailija

Tutkimusta ennen voi saada rauhoittavaa, jos pyytää. Siitä kannattaa ilmoittaa etukäteen ja olla paikalla ajoissa, että lääke ehtii vaikuttaa.

Vierailija

Voit kyllä soittaa ja mainita, että sinulla on ahtaanpaikankammo tms. Silloin varmaankin voit saada myös jotain rauhoittavaa. En ole asiasta täysin varma. Kestää joitakin minuutteeja. Aika menee kyllä nopeasti. Minultakin etsivät MS-tautia. Ja valitettavasti löysivät...

Uusimmat

Suosituimmat