Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereella parturia taaperolle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Missä olette käyttäneet lapsianne parturissa? Muutamasta paikasta kun kysyin niin toisessa olisi maksanut 22,- ja toisessa 15,- ja tuntui hieman kalliille kyseiset summat. Kympin luokkaa tuntuisi itsestä vielä kohtuulliselta. Jossain aikas keskustassa olisi hyvä tämän parturin sijaita. Lisäksi olisi tietysti kiva jos paikassa olisi huomioitu pienempi parturoitava jotenkin, jostain lehdestä luin jonkunlaisesta auto-parturintuolista, mutta ei jäänyt mieleen missä sellainen oli, tietäisikö kukaan?

t: Katinka ja poitsu 1,5vee

Kommentit (6)

Vierailija

Mies ei muistanut pelkkää pojan hiustenleikkuun hintaa, mutta kaksi päätä maksoi alle 22 euroa. Hyvä paikka ilmeisesti, sillä sielä mies on käynyt jo vuosia. Poikakin alkaa olla jo kanta-asiakas melkein 5-vuotiaana.

Vierailija

Me kävimme parturissa 1-vuotiaamme kanssa Heinätorilla (Pyynikintorin vieressä oleva aukio, jossa puisto ja parkkipaikka) pelastusarmeijan toimiston vieressä. En kuollaksenikaan muista parturin nimeä eikä minulla ole puhelinnumeroakaan... asutaan siinä lähellä ja käytiin sisällä kysymässä aikoja. Ihan hyvät hiukset tuli, ja maksamaan jouduttiin vain 5 euroa. En tiedä paljonko " oikea" hinta on, mutta sanoi ottavansa näin vähän kun leikkaaminen oli vähän sellaista hosumista (kun tyttömme pyöri kuin väkkärä välillä). Saattaa olla että hintaan vaikutti vähän myös se, että mieheni kävi samalla leikkauttamassa omat hiuksensa ja käy siellä muutenkin säännöllisesti. Mutta en usko että kovin kallis on muutenkaan. Lasta ei mitenkään erityisesti huomioitu, mutta ei ollut tarviskaan, tyttö istui minun sylissä ja homma oli tarpeeksi outoa että pysyi ainakin aluksi rauhallisena.

(sorry ehkä sekava teksti, oon väsynyt mutta en saa unta)

Vierailija

Mutta Pirkkalan Citymarketissa on Dolls(tai vastaava)! Siellä on autotuoli jossa ratti ja iso kasa muita leluja!=) Olen käyttänyt 2v poikaani jo kahdesti siellä, ilman ongelmia. Hinta muistaakseni 15e.........

Vierailija

Käveltiin juuri tuon mainitsemani parturin ohi, ja katsoin nimen... Paikka on siis Parturi Team, ja Kaupunki-infossa osoitteena näyttää olevan Pyynikintori 3.

Uusimmat

Suosituimmat