Ketään kellä ollu sydämen " muljahduksia" ?

Vierailija

Mistä johtunut,kävitkö lääkärissä ja kauan kesti?Onko menny ohi ilman lääkitystä?

Kommentit (6)

Vierailija

nyt kun tuli puheeksi, niin eipä ole ollut aikoihin. En käynyt lääkärissä tms., koska olivat yksittäisiä ja tiesin, että se on yleistä ja vaaratonta. Jos koko ajan tulee, kannattaa ehkä vaivautuakin.

Vierailija

Mulla myös nimittäin omituisia muljahduksia ja oon jo hieman panikoinut pitäiskö lääkäriin mennä. Yleensä ovat iltaisin, kun muu meno alkaa rauhoittua, saadaan lapset nukkumaan jne.

Vierailija

Kärsin niistä nuorena alvariinsa, en käynyt lääkärissä ei siis lääkitystäkään.

Vanhemmiten vain hetkellisiä ilmiöitä. Ovat kuulemma juuri tyypillisiä nuorten naisten vaivoja.

Vierailija

Esikoinen oli sairas ja jouduttiin valvomaan tod. paljon ja stressaamaan.Aluksi pelästyin muljahduksia.Kävin kyllä sydäntutkimuksissa,missä todettiin et kaikki ok.Mielestäni sinun kannattasi käydä lekurissa varmistamassa et kaikki ok.

Vierailija

suurimmalla osalla ovat vaarattomia.usein ovat siis lisälyöntejä.tai sitten lyöti puuttuu. mulla raskauden jälkeen meni tosi pahaksi, nyt on tahdistin ja syön kolmea lääkettä.eli vähättelin itselleni oireita vuosikausia

en siis halua peloitella sinua vaan jotta ei tapahtuisi mitään, niin mene lääkärille, pyydä sis.lääkärille joka lähettäää sydänlääkärille. tarkkaile milloin ja mitä oireita tulee, merkkaa ylös.jos oireita on säännöllisesti niin saadaan paremmin kiinni sillo ku oireet on, eli nauhoittava laite esim vuorokaudeksi. tai sit menet päivystykseen silloin kun oireet on ja ilmoittautuessasi sanot et sydänoireet niin laittavat heti syd,filmiin.

tod.näk.vaarattomia kuten useimmilla, mutta omasta sairaudestani viisastuneena en pidä enää mitään vaarattomana ennenku niin todetaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat