Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaanko Oulussa sukupuoli?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli ollaan siis menossa keskiviikkona Kontinkankaalle rakenneultraan ja haluttais tietää myös sukupuoli, jos se vaan näkyy. Oon vaan tässä miettiny, että mahtakohan ne kertoa? Tiedän, ettei ultra ole sit varten, mutta se ois hyvä lisä siihen kaiken päälle. :) Jos joku siis tietää, niin viestiä vaan tulemaan. Kiitos!

katju84 ja kevätkääryle 17+0

Kommentit (15)

Vierailija

eli lähikunnasta olen 15 kilsan päässä keskustasta :o) Ja ilmeisesti täältä laitetaan kaikki Oyksiin, ja kaksi ultraa siis saa. En tiedä miten varsinaisille oululaisilla menee ne

H 39+2

Vierailija

Ja antoi mukaan yhden tosi sotkuisen kuvan josta ei saa mitään selvää. Olin kyllä tosi pettynyt :( Mutta onneksi kaikki oli kunnossa ja sehän se on pääasia.

Kielo 37+2

Vierailija

ja kiitos teille kun vastasitte. Toivotaan, että myös meidän vauveli haluaisi sen sukupuolensa meille näyttää. Tiedä sitten onko sillä merkitystä näkymisen suhteen, että neuvolatäti epäili istukan olevan etuseinämässä sydänääniä kuunnellessaan. Mä oon niin tietämätön näissä asioissa vielä...:)

Vierailija

Esikoista odottaessa olimme Oululaisia ja kävimme kaupungin tarjoamassa rakenne ultrassa (+muut ultrat muiden syiden takia) kontinkankaalla ja ultraaja taisi olla juuri tämä Siljander, 10min ultra ja pojaksi arveli (tyttö kuitenki tuo on)

Nyt pikkukakkosta odottaessa asutaan täällä oulunrajan toisella puolella ja kunnan tarjoamissa ultrissa (np ja rakenne) ollaan käyty oysissa, josta kunta ostaa tuon palvelun. Paljon tarkempi ja perusteelisempi ultra ja ultraaja selosti kokoajan mitä näkee millä perusteella tulkitsee normaaliksi. Sukupuolta ei kuitenkaan alkanut arvuttelemaan kun oli asennossa josta ei sitä saanut urkittua varmuudella.

Vierailija

että lähikunnasta Henna olet. Jännittää ihan hirveesti huominen.

Kuinka kauan muuten Kontinkankaalla/yleensä ultrataan? Että eihän se ole vain mikään kymmenen minuutin juttu ja sillä selvä?

Vierailija

että toiset saa kaksi ultraa??Asutko oulussa?koska mulle kyllä neuvolassa sanottiin, että oulun kaupunki tarjoaa alkuraskauden seerumiseulonnan ja sit rakenneultran, mutta ei niskapoimu-ultraa...

ja miten olet oyssissa käynyt? kun mulle sanottiin että ultra on kontinkankaalla...samoin ku se perhesuunnitteluyksikkö vai mikä lie se on..

no, ei kai se tietenkään tässä tärkeintä ole kuka käy missäkin ultrassa ja monessako, vaan se kertovatko kontinkankaalla...toivottavasti meillekin sitten kerrotaan...

ja hyvää odotusta teille kaikille ja kiitos vastauksista!!

Vierailija

Me asutaan n. sadan kilsan päässä Oulusta, mutta kunta tarjoaa kaksi ultraa ja Oyssissa. Nyt odotan kolmatta lasta ja kaikilta ollaan käyty molemmissa ultrissa. Ekassa ultrassa ei vielä ole voitu sukupuolta selvittää mut toisessa on jo näkynyt. Tosin ensimmäisen lapsen ultrauksen teki joku vanhempi mies joka ei suostunut ees kattomaan kumpi siellä on... nämä kaksi on sitten ultrannut Ilkka Järvelä. Tosi ihana ja hyvä lääkäri... toka osui oikeaan ja poika tuli, tästä kolmannesta sanoi että tyttö. Saas nähä miten käy.=)

marilla

Vierailija

Meillä ultrasi Marita Siljander ja hän kertoi kyllä sukupuolen, kun sitä kysyi. Erikseen sitä ei kai kaivella (esim jos on sellaisessa asennossa, ettei jalkoväliä pääse kurkkaamaan) vaan se näkyy, jos näkyy. Meillä näkyi. Saa nähdä pitääkö paikkansa...

T. Moonika75 ja masukki 34+6

Vierailija

että Oulussa tarjotaan vain yks ultra eli tää rakenneultra. Me haluttais todella tietää kumpi on tulossa. Sillehän ei tietenkään mitään voi, jos sukupuoli ei ultrassa näy, emmekä lähde sen takia yksityiselle ultraan, mutta jos se vaan näkyis... hieman sekavaa tämä mun kirjottelu.... :) jännittää ihan hirveesti jo nyt...esikoista kun odotellaan niin kaikki on ihan uutta...

Vierailija

OLEN KÄYNYT 2 KERTAA ULTRASSA, OLEN OULUN LÄHI KUNNASTA.

EKA ULTRASSA EI NÄE, TOISESSA NÄHNEET YLEENSÄ MULLA, KUN KYSYNYT.

JOKU ILKKA TEKI ULTRAN, TOSI HYVÄ ULTRAAJA!

MUKAVAA ODOTUSTA!

Vierailija

oyksissa oli kummatki.. np-ultrassa rv 13 ei arvuuteltu sukupuolta, ja rakenneultrassa rv 22 ei halunnut näyttää. Sittemmin yksityisillä käynneillä selvinny.. :o) En muista kuka Oyksissa ultrasi, mutta olisi kertonut jos olisi voinut,vauva vaan piti tiukasti jalat ristissä.

H 39+1

Vierailija

meille kerrottiin toisella käynnillä vkolla 28. Eka käynnillä (vko 18) ei uskaltanut sanoa kun ei selvästi nähnyt, ts. olisi ollut täysin arvailua.

Uusimmat

Suosituimmat