Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtelen miestäni kurjasti

Vierailija

Usein vähättelen hänen tekemisiään ja olen jopa lyönyt kerran. Inhoan sitä mitä teen mutten pysty lopettamaan. tiedän mistä olen toimintamallin oppinut, ja olen aikanaan vannonut etten koskaan tee niin itse mutta mutta...

Hävettää!!! Mistä saisin apua tähän ongelmaani??

Kommentit (6)

Vierailija

Onneksi olen tietoinen asiasta ja korjannut tapani. Äitini oli/on ihan hirveä isälle, joten omena ei ole kauas puusta pudonnut. Miehen kanssa tosin joskus ihan vitsaillaan miesten turvakodista, mutta se, että puhun hänestä väheksyvästi, ei ole sopivaa. Lyönyt en ole koskaan, mutta muuten huitonut joskus kuitenkin.

Vierailija

Ammattiapua kannattaa hakea. Kysy ensihätään terveyskeskuksesta, neuvovat eteenpäin minne ottaa yhteyttä.

Hoitoa odotellessa voisit alkaa jo itse muuttamaan toimintamallejasi - sinähän jo tiedostat mikä menee pieleen! Onko mikään tilanne oikeasti parantunut huutamisella ja lyömisellä? Ei varmasti ole.

Aloita siitä, että lopetat lyömisen ja kaiken fyysisen välivallan kokonaan. Jos käsi alkaa nousta niin toisen sijaan lyö itseäsi (samalla voimalla kun löisit toista). Periaatteeksi otat " toisia en lyö koskaan" ja noudatat tätä. Onnistut varmasti kun lujasti päätät.

Uusimmat

Suosituimmat