Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei voisi olla akateemisen miehen kanssa?

Vierailija

Mä olen aina kammonut kraka herroja ja hyvin koulutettuja vaikka se varmaan ois järkevää sellaisista tykätä mutta ei kiitos mulle. Tykkään duunareista enemmän ja itsekkin olen vain toimistorotta. En kestäis mitään uramiestä joka kävis kokouksissa ja paidat pitäis silittää ja krakoja roikkuis kaapit väärällään. En tiedä, mut nuoresta olen ollut jo tätä mieltä vaikka vanhemmat toivoivatkin herra vävyä.

Kommentit (14)

Vierailija

Mieheni on akateeminen, itse en. Yleensä miehellä ei ole kyllä krakaa tms., vain jossain kokouksissa. Ja on oikein ihana mies, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia ja onnistuu ihan raavaan miehen työtkin. Eli tekee esim. polttopuut itse, samoin perunamaan ja kasvimaan ja muitakin puutarhatöitä, osaa korjata kodinkoneita ja huoltaa autoa. Lisäksi omaa erittäin hyvän käytöksen.

Vierailija

Ei nimittäin tunnu aivoissa mitään liikkuvan.. Akateemisesti kouluttautunut ei välttämättä pukeudu kauluspaitaan ja kravattin. Nimittäin on aika laaja skaala, mihin ammatteihin voi valmistua...

Vierailija

Lässyttää vaan paskaa jossain vitun vauvapalstalla,eti elämä ja ota vaikka joku vitun akateeminen herra.koita, sillä se selviää!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen aina kammonut kraka herroja ja hyvin koulutettuja vaikka se varmaan ois järkevää sellaisista tykätä mutta ei kiitos mulle. Tykkään duunareista enemmän ja itsekkin olen vain toimistorotta. En kestäis mitään uramiestä joka kävis kokouksissa ja paidat pitäis silittää ja krakoja roikkuis kaapit väärällään. En tiedä, mut nuoresta olen ollut jo tätä mieltä vaikka vanhemmat toivoivatkin herra vävyä.

Ihan kiva, mutta mita tekemista tuolla krakaherruudella on akateemisuuden kanssa? Eikohan se ole enemmankin talouden tms. alan ihmisten juttu (muidenkin kuin akateemisten), akateemisissa on kaikkea kirjastontadista ohjelmoijaan ja elukkalaakarista musiikinopettajaan.

Minun akateemisella ei ole krakaa kuin isoimmissa perhejuhlissa, eika neuleita ja T-paitoja tarvitse silittaa. Ja viikonloppuisin sormet mustat auton rasvasta tai maalista.

Vierailija

Mä ainakin olen mieheni kanssa muiden syiden takia kuin koulutuksen perusteella. Se kuitenkin kertoo ihmisestä aika vähän, luonne ratkasee mulla enemmän.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä ainakin olen mieheni kanssa muiden syiden takia kuin koulutuksen perusteella. Se kuitenkin kertoo ihmisestä aika vähän, luonne ratkasee mulla enemmän.

Uusimmat

Suosituimmat