Tahtoo jo synnyttämään..

Vierailija

Tänään on la ja olen aivan malttamaton. Masentaa ajatus siitä, että jos tämä menee parikin viikkoa yli.. Kai se on lyhyt aika ihmiselämässä mutta tällä hetkellä se tuntuu pidemmältä kuin vuosi.

Kommentit (3)

Vierailija

joka tahtoisi pian synnyttämään. Mulla laskettu viikon päästä, mutta kovasti jo odottelen että lähtis vauva syntymään. Kyse on toisesta lapsesta ja ensimmäinen syntyi tasan laskettuna päivänä. Jotenkin vaan olen asennoitunut että toinen syntyisi hieman ennen la:ta , mutta saa nähdä. Ei vaan millään enää jaksais tuon esikoisen (1,5v) kanssa touhuta pitkiä päiviä, kun olo on niin jumalattoman raskas ja väsynyt. Mutta eiköhän meillä kohta hyvinkin pian ole molemmilla vauvat sylissä... ;D Jaksamisia sinne päin ja onnea synnytykseen!

Vierailija

Eli la jo ohitettu eikä vauva tee elettäkään, että haluaisi katselemaan muuta maailmaa.. Pitkästyttää jo, vaikka yritin asennoitua niin, että yli menee aivan varmasti! Nyt olen pari päivää roikkunut täällä netissä ja täällä av:lla enkä kyllä montaa päivää jaksa, tylsistyy vielä entisestään - se vähä mitä tästä enää tylsistyneemmäksi voi tulla :)

Tsemppiä teille toisille, ei meillä varmasti enää montaa viikkoa ole!

Vierailija

vaikka pitäishän se jo olla tuolla aivoissa ettei minun lapset ajoissa synny. kolme aikaisempaa raskautta ovat kestäneet pahimmillaan jopa 3 viikkoa yli,kaikki ovat menneet siis reilusti yliaikaisiksi. nyt ollaan 4 päivää yli ja tuntuu ettei tämä tule täältä vielä kahteen viikkoon varmastikkaan.

tsemppiä:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat