Hiljaa varovasti tänne hiiviskelen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täytyy sitä kai pikkuhiljaa uskaltautua tänne puolelle tulla :) Eteenpäin mennään varovasti päivä kerrallaan. Ja toivotaan, että kaikki menee hienosti loppuun saakka.

Tänään kävin alkuraskauden ultrassa. Siellä se meidän mussukka masussa köllötteli ja sydän sykki normaalisti. Mussukka oli 10,3 mm ja raskausviikkoja 6+6 :)

Tämä oli meidän kolmannen ICSI-hoidon tuoresiirto ja onnistumis prosentti oli vain 5% koska alkiolla oli kaksi tumaa. Nyt kuitenkin mennään jo näin pitkällä ja tässä vaiheessa riskit ovat samat kuin normaalissa raskauksissa.

Pahoinvointi on ihan sietämätöntä! Mikään ruoka ei maistu ja kaikki hajut yököttää. Aina välillä saa käydä pönttöä halailemassa...yöks!

Mutta olen niin äärettömän onnellinen, että pahoinvoinninkin kestää, kun tietää mikä sen aiheuttaa. ;)

Kuulumisiin,

Syystuuli ja mussukka rv 6+6 ja poika 1v6kk

Kommentit (8)

Vierailija

Ja mielettömästi ONNEA!!!! On sinulla ollut piinausta oikein tuplan ja triplan verran normaaleihin piinoihin verrattuna!! Olen käynyt aina välillä lueskelemassa kuulumisiasi ja nyt oli ihan pakko tulla onnittelemaan, voi riepu sentään miten huisin hieno juttu!! Kyllä varmaan antaa toivoa monelle tässä suossa tarpoville ja varsinkin sellaisille, jotka ovat huolissaan alkioidensa laadusta.

Enkeleitä suojaamaan matkaa eteenpäin ja vielä kerran mielettömästi ONNEA!!

T:Eevuska, rv 28+6

Vierailija

Vielä suuren suuret onnittelut plussauutisen johdosta!! Ihanaa, että ultrassa kaikki oli niin kuin pitääkin.

Hieno homma, että teillä onnistui hoito taas, ei se alkion laatu aina sitä määrää lähteekö se kehittymään vauvaksi vai ei...Tämän oli tarkoitus lähteä :O)

Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka ja saat nauttia onnellisesta raskausajasta!

Mulla oli maanantaina se keskenmenon jälkitarkastus ja kaikki oli ok. Ja tänään alkoi sit ajallaan menkatkin :O) et hyvä niin..pääsee taas sit luomuilemaan. Aika hyvin tässä on toivuttu kaikesta tapahtuneesta niin fyysisesti kuin henkisestikin ja nyt vaan suunta kohti tulevaisuutta :O)Oltiin just pidennetty viikonloppu Prahassa miehen kanssa kaksin ja kyllä teki hyvää..Sitten muutetaan kahden viikon päästä Hämeenlinnaan, joten siinäkin on sitten uutta ajateltavaa..pakkailut ja muut on alotettu ja pikkuhiljaa tavaroita jo vietykin uudelle asunnolle, että kyllä se elämä taas hymyilee meillekin :O)

Toivottelen sulle mitä ihaninta syksyä ja masunkasvatusaikaa :O)

terkuin, caliendre&Mikael 1v8,5kk

Vierailija

Vaikka tiesinhän minä että kaikki on sulla masussa hyvin - tämä lapsi on onnellisten tähtien alla saanut alkunsa kun kaikesta alkuhässäkästä huolimatta vaan jaksaa porskuttaa! Tuhannesti, tuhannesti onnea matkaan Syystuuli! Olen onnellinen puolestasi että saat taas kokea ne raskauden ilot, vaikka toki ensin pitää vähän sitä huonoa oloakin sietää. Mutta sen kyllä jaksaa kun palkinto on niin kallisarvoinen. Enkeleitä matkaan pikkuiselle. Pidetään yhteyttä.

Lämpimin halauksin Meijuli

PS. Mulla on pas noin kahden viikon päästä. Vähän jo jänskättää...

Vierailija

Piti vielä toistamiseen tulla onnittelemaan, kun nyt oli noin hyviä ultrakuulumisiakin :) Eli iiiiso onnitteluhali täältä! Toivotaan peukut ja varpaat tanassa, että kaikki sujuu hyvin.

Nii-in, kyllä muakin on mietityttänyt se uuteen hoitorumbaan lähteminen, mutta yhä enemmän olen kallistunut sille kannalle, että sisarus olisi hyvä pikkumiehelle saada, että olisi hänellä joku kohtalotoveri :) Näin ajattelen siitä huolimatta, että herra kiljuu parhaillaan laikukkaana isänsä sylissä...Meillähän jäi KYSin pakastimeen vielä kaksi alkiota eli niillä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa aloitellaan.

Oikein hyvää sykysä ja vielä kerran onnea ja enkeleitä odotukseen.

tuulis ja poika 4,5kk

Vierailija

Tulin pitkästä, pitkästä, pitkästä ... aikaa kurkkaamaan tänne.

Ja olihan täällä yhä tuttuja nikkejä (nikkejähän te olette.. se on sellanen ihmislaji... ;)

Onnea Syystuuli sulle, tosi hienoa että kävi noin, ja esikoinenkin on vielä noinkin pieni, ei tule kovin kauhiasti ikäeroa. Kuinkas arki rullailee, onko lapsi tarhassa jo tai muussa hoidossa kodin ulkopuolella?

Meillehän kävi IHAN KUMMASTI: esikoinen tuli n. 2v takomisen jälkeen, mutta toinen.. kuin Kauniissa ja Rohkeissa;)): sai alkunsa IHAN yllättäen! Nyt meidän pienin poika on siis vajaat 4kk, ikäeroa pojilla 1,5 vuotta. Aika touhukasta menoa tällä hetkellä, kun nukun ihan pätkissä, ja silti pitäs jaksaa tuota vajaat 2vuotiasta viihdyttää päivällä.

Mutta sikseen menee TOSI HYVIN! Ollaan koulutettu;) esikoinen aika tottelevaiseksi.. täällä ei liian kauaa ole varaa katsella riehumista. Mun pinna ja arjen sujuvaksi saaminen pakottaa pistämään tottelemattomat kuriin suht' nopeasti. Rajat on rakkahutta ;)

Ihanat pojat meillä nyt on, saadaan olla onnellisia. Toivotaan, että kasvaa kunnon sällit :))

Koitan lueskella muita viestejä tässä ketjussa. Vauva tosin jo huutelee makuuhuoneessa. Esikoinen nukkuu päiväunia, joten pitää tarjota syliä suht nopeesti toiselle, jottei toinen herää..

Hienoa syksyä kaikille toivottelee,

Vekru ja pojat

.. mentävä nyt..

Vierailija

ja enkeleitä matkanne varrelle! pidetään peukkuja että kaikki sujuu loistavasti. jaksamista myös pahoinvoinnin kestämiseen, se ei ole herkkua ei, mutta onneksi jää taakse jossain vaiheessa.

terkuin sakura ja pieni helmipöllö 23+

Vierailija

Oletkin tuttu nikki jo vuosien takaa, vaikken tiedä mahdatko mun nikkiä muistaakaan..

Voi miten ihania uutisia! Muistan vähän aikaisemmin vastanneeni johonkin sun aloitukseesi ja pohtineeni, etten itse jaksaisi enää lähteä uudelleen hoitorumbaan.. mutta poika nyt jo puolivuotias pian ja kun laittelin noita pieniä vaatteita (taas) pois ja suurempia tilalle lipaston laatikkoon.. kuinkas ollakkaan, huomasin ajattelevani, että pistetään säästöön kenties seuraavalle lapselle..

Ihanaa, että hoidoilla onnistuu toistamiseenkin ja saat kokea kaiken raskauden ihmeellisyyden (ja ne vähemmän miellyttävät puoletkin) uudelleen! =) Toivon kovasti enkeleitä matkan varrelle ja tietysti aivan MIELETTÖMÄSTI ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Lyyli ja Veijari, 5kk 3vkoa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat