Oikeestiko joku tykkää hampurilaisista?

Vierailija

Kaikki sipsit, hampurilaiset ym. maistuvat oikeesti kamalalta. En voisi kuvitellakaan ostavani itselleni kokonaista suklaalevyä, sen syömisestä tulisi ihan kamala olo.

En ole mikään " laihdutusintoilija" , vaan herkuttelen itsekin aina silloin tällöin, mutta en millään tuollaisilla.

Kommentit (14)

Vierailija

Ja käyn Hesessä useita kertoja viikossa ja muissakin paikoissa tulee käytyä usein. T: lihava AV-mamma

kyllä ne sipsitkin maistuu...

Vierailija

mut ei se tarkoita et istun siellä hesessä joka viikko.'

oliko aloituksesi atrkoitus vaan päästä vittuilee lihaville hesessä istuville av-mammoille?

Vierailija

kun sille päälle satun, niin tykkään hampurilaisista. Ja sipseistä. Arvaa istunko joka viikko hesessä?

Ja monesta muusta enemmän tai vähemmän terveellisestä asiasta. Hienoa, jos tämä määrittelee tasoni.

Oletko muuten ajatellut, että se puolen kilon salmiakkipussi päivässä voi tehdä reikiä sekä hampaisiisi että munuaisiisi?

Vierailija

Eli leivon itse kokojyväsämpylöitä, teen jauhelihapihvit itse, ostan paljon jäävuorisalaattia, tomaattia, jne. ja sitten kokoan niistä mieleiseni hampurilaisen :) Monesti teen myös kasvispihvejä jauhelihapihvin sijaan (porkkanaa, sipulia, paprikaa, perunaa..)

On terveellistä ja hyvää! :)

Vierailija

Siis oikeastiko kuvittelet, että ihmiset muuten vain käy hampurilaispaikoissa. Ei ne varmaan niin suosittuja olisi ellei joku hampurilaisista pitäisi. Hassu kysymys siis.

Itse juuri eilen miehen kanssa puhuttiin, ettei meidän kummankaan tee mieli hampurilaista ollenkaan. Hyviähän ne ovat mutta mieli ei tee ollenkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat