Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammikuiset: paino+sf-mittagallup!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mites muille kertynyt painoa ja mikä sf-mitta?

Täällä viikkoja 26, painoa 5kg ja sf 23cm.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Neuvolassa viimeksi kun viikkoja 24. Sf-mitta tuolloin 20 ja paino oli tuolloin tullut 2,7 kg. Neuvola seuraavan kerran ensi viikolla. Saa nähdä miten käy.

@ppelssiini 26+5

Vierailija

...kertynyt jo.

Kaksosia odotan, menossa nyt rv 24+6 ja painoa on tullut n 7kg, mutta onhan kyydissä kaikkea mukana kaksin kappalein. SF-mitta on viimeksi mitattu rv 22, oli silloin jo komeat 25.

Vatsanympäryksen sen sijaan mittasin tänä aamuna, tulos oli vielä aika maltillinen 88 cm. Mutta onhan tässä vielä aikaa pullistua...

Vierailija

Heippa, olen uusi tulokas ja tässä masutietoni: Mulla nyt viikkoja 27+5, esikoista odotellaan.

Viikko sitten neuvolassa rv 26+5 sf-mitta 26,5cm. Paino mulla ei ollut muuttunut grammaakaan edellisestä neuvolasta, mutta kaikenkaikkiaan painoa tullut lisää 6,3kg. Kaikki eteen ja masuun..

Vierailija

Viimeksi neuvolassa perjantaina ja silloin tämmöset lukemat:

rv 26+6

sf -mitta 25,5

painoarvio 910g rv 25+6

Kiloja on tullut huikeat 12,2 kg ja kun lähtötilanne oli 154cm ja 46 kg, niin voitte kuvitella mimmonen pallukka masuni on. Kyllä, kaikki kilot tuossa edessä, takaapäin ei uskoisi minun olevan raskaana ollenkaan!

Vierailija

Pari viikkoa sitten oli neuvola ja tuolloin

rv 24 ja sf mitta oli 22. Painoa tullut kaiken kaikkiaan 3.9 kg.

Ensi viikolla onkin sitten lääkärineuvola ja sokerirasitustesti.. yök!

Saapi nähdä miten käy.

-tintti05 rv 26+2

Vierailija

Laitanpa minäkin omat mittani, nyt kun ensimmäisen sf mitan sain tänään lääkärineuvolassa.

sf: 23

paino: ennallaan +/- alusta, tosin lähtöpaino suuri

rv: 25+4

Muut mittaukset ok, ainut että kohdunpohja punoitti ja otti streptokokki näytteen. Tulos loppuviikosta.

Vierailija

...kertovat, että painoa alusta +8,8 kg ja sf-mitta 23 cm. Viikkoja on nyt 25+0 ja tuli myös ekaa kertaa plosmerkintä turvotukseen:(

Vierailija

Eilen oli neuvola. SF mitta28. Lähtöpaino 52, painoa tullut 12kg, joten huh, kyllä kävelyssä tuntuu. Paino minullakin sioittuu lähinnä tuohon vatsan kohdalle. Veikkaan painokehityksen menenvän kuten esikoisestanikin v.94, eli 18-19 kg tulee ennen synnytystä.

rv26+6

Vierailija

Käväisin äsken neuvolassa & lääkärissä, ja nyt sain tuoreet tiedot. Painoa on tullut yhteensä 6,9 kg lisää ja sf-mitta on 26. Tänään on rv 26+3 :o)

Jennika

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat