Pitäiskö lyödä rahoiksi? En ole ammattivalokuvaaja, mutta olen keksinyt erittäin omaperäisen tavan kuvata vauvoja :)

Vierailija

omaa vauvaani olen kuvannut ja kaikki jotka noita tauluja on nähneet, on vaatineet että kuvaan heidänkin vauvaa! (ja jälkikäsittelen, missä se juju onkin). Olen velottanut jokaiselta 20 euroa printtauskuluja ja ovat olleet hirmu tyytyväisiä...nyt mietinkin, että onkohan tää laitonta vai mitä....

Kommentit (10)

Vierailija

enkä juurikaan ole huudellut tätä juttua missään, en ole edes erityisen hyvä valokuvaaja vaan jälkikäsittelen kuvat erikoisesti, mistä ihmiset näyttävät pitävän :) (olen graafikko)

Vierailija

Jos alat ihan työksesi niitä kuvia ottaa niin sitten huolehdi veroista. Älä ota ongelmaa muutaman kuvan takia jos tutuille niitä olet ottanut kaiken huipuksi...

Vierailija

ilman että on " tilitysvelvollinen" verottajalle tai että tarvitsee olla firma pystyssä.

Katso vero-sivuilta, tästä oli aiemmin myös puhetta vaatteet ja tarvikkeet-sivuilla joilla joku neuloi vaatteita vauvoille/lapsille (kokeile hakua sanalla kurjenmiekka ja vaikka 3 kk taaksepäin, siinä nimimerkki valitteli kun hänen tuotteensa eivät kelpaa)

Vierailija

Voisit alkaa tehdä pientä bisnestä tuolla kuvajutulla.

Kun olet graafikko niin sinulla on varmasti paljon ihania ideoita meille vaativille vanhemmille jotka haluamme aina parasta..

=)

Vierailija

siis jos verottaja ei tykkää, meinaan (olen kotiäiti kylläkin).

Noo, sen enempää paljastamatta voin kertoa että kuvat ovat mustavalkoisia ja siinä käytetään muutakin materiaalia kuin valokuvauspaperia...:)

Vierailija

mutta toisaalta en millään haluaisi että joku alkaa kopioimaan ideaani! Tosin se vaarahan on jo siinä, että ihmiset pitävät kuvia seinillään...;)

En kerro sen enempää kuvista, 10 :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat