Tosi lihavien pino

Vierailija

Eli tänne tosi lihavat, laihojen ei tartte tulla arvostelemaan. Eli

Painosi?

Mitä miehesi mieltä painostasi?

Laihdutatko?

Suurin herkkusi?

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Painosi?78

Mitä miehesi mieltä painostasi?liikaa

Laihdutatko?en vielä, koska imetän, mutta yritän säännöstellä syömistä

Suurin herkkusi?

[/quote]

suklaa, leipä

Vierailija

Mies rakastaa, ei valita kiloista koskaan.

En laihduta tällä hetkellä, vaikka välillä mieli tekiskin olla laihempi.

Herkkuja suklaa, keksit, vanukkaat ja suolaiset naposteltavat

Vierailija

että oletteko te esim 150 ja yli 160 kiloiset työssä?

Miten muut suhtautuu teihin? Onko vaivoja ja millaisia jos on?

Itse olen 129kiloa ja minua ainakin närästää usein, selkää sattuu yms. Olen töissä välillä enkä koe kokeneeni syrjintää. Kyllä se silti pahalle tuntuu olla aina erilainen porukassa ja joutuu miettimään missä istuu yms. turhaa.

Vierailija

Painoni 98 kg

Mies ei ole koskaan kommentoinut painoani(ehkä nätti naama tasoittaa, olen entinen kasvomalli)

Laihdutan

Herkkuani ovat sipsit ja roskaruoka ja suklaa

Vierailija

Vielä kesällä meni 90 rikki ja silloin iski masennus. Pituutta kunnei ole kuin 161 cm...

Mies rakastaa, mutta yrittää kyllä tukea laihtarissa. Noi kilot on tulleet parin raskauden myötä salakavalasti ja nyt on totuus edessä. Painoin ennen noin 70 kg ja silloin siedin vielä itseäni, vaikka pyöreä olinkin.

Herkkua: suklaa, pullat, leivonnaiset, voileivät ja oikeastaan kaikki!

Mulla on työkaveri, joka just kertoi painavansa 155 kg ja on varsinainen " uratykki" . En tiedä, olisiko vieläkin pidempänä urallaan hoikempana. Joka tapauksessa fiksu ja aikaansaava ihminen, ja se huomataan.

Vierailija

42, otin herkut pois ruokavaliosta, vähensin tavallisen ruoan annoskokoja ja lisäsin liikuntaa (aloin kävellä joka paikkaan, ennenkin kävelin paljon, mutta nyt vielä useammin). Viimeiset 5kk olen karpannut ja pudottanut 15kg.

Vierailija

käyttökerran jälkeen ne roikkuu reisistä vaikkei ookkaan isot ja sama homma on seppälän vaatteissa, housut ei passaa mulle millään. En kyllä ymmärrä.

Vierailija

119kg, 171cm. 20kg jäi/tuli raskaudesta. 80kg on " oma" painoni, siihen taas joskus kun motivaatiota tarpeeksi (tiedän, pitäis olla jo...)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eli tänne tosi lihavat, laihojen ei tartte tulla arvostelemaan. Eli

Painosi? 120kg

Mitä miehesi mieltä painostasi? ei välitä painosta, tykkää musta niin kroppana kuin ihmisenäkin

Laihdutatko? silloin tällöin ;)

Suurin herkkusi? suklaat yms namit, nacho cheese balls, hesen menu

Vierailija

Itse olen tuo " nyt 81kg, hetki sitten 98kg" ja yksi osasyy laihduttamiseen oli se, että oli tosi vaikea löytää kaupoista mitään päällepantavaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat