Mietittekö koskaan etukäteen mitä sanotte jos joku tulee ilkeilemään??

Vierailija

Ja mitä se kertoo minusta että teen niin??

Varsinkin jos ollaan menossa jonkun ikävän ihmisen luo kylään, niin mietin jo etukäteen mitä sanon, jos hän sanoo jotain pahaa. Ajattelen näitä asioita aivan automaattisesti. Eikä minulla edes omasta mielestä ole kovin huono itsetunto. Tuntuu vain että sitä ei siinä ilkeilytilanteessa keksi ikinä mitään sanomista, niin sitä yrittää jotenkin miettiä asiat jo etukäteen. Muita??

Kommentit (5)

Vierailija

Mä olen sen tyyppinen ihminen, että mun on tosi vaikea sanoa takaisin, jos joku ilkeilee. Inhoan sellaisia piikitteleviä/mulkvisti- ihmisiä! Ei mene mun nuppiin, että mitä sellaset tyypit siitä saa. En kertakaikkiaan halua olla ilkeä muille, mutta sitten ikävä kyllä kihisen joskus itsekseni vihasta, kun joudun ko tilanteisiin... Kertyy sellaista kaunaa sisälle, eikä sekään hyvä ole. Pitäis olla joku " ..ttuilua nykysuomalaisille" -kurssi!!!

Vierailija

Usein pahaa tai vittuilua ajatteleva yksilö on pelkästään typerä ajattelematon. Keskustelun ohi argumentointi ei tee voittajaa ohi argumentoijasta vaan osoittaa vittuilijan kyvyttömyyden käsitellä asioita jotka liittyvät aiheeseen. Hän tuo vain esiin oman pahan olonsa ja heikot valmiutensa. Todennäköisesti kaikki älykkäät ihmiset ovat jo kyllästyneet häneet... omassa päässä olevia ajatuksia kannattaa pohtia kahteen kertaan ikäänkuin maistella asioita. Yleensä se paska maku jää omaan suuhun jos sitä sieltä suoltaa....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat