Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä näky parkkiksella...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tuli vaan tuosta uutisoidusta lapsen putoamisesta autossa mieleen,että kaikki ei taida osata oppia vaikka millaista uutista lukisivat..

Eilen juuri katsoin aika kauhuissani kun isä oli n.1½v tyttären kanssa lähdössä kaupan parkkipaikalta " Van" illa (siis se auto) ja isä lykkäsi tytön etupenkille ,turvavyö kiinni...

Ei se muuten mutta kun takaosan ikkunasta selkeästi paistui hieno uuden mallinen turvaistuin... Laiskuuttaan tais laittaa vaan siihen etupenkille,kun turvaituimeen laitto ois tietty vienyt enemmän aikaa,kun joutuu siihen taa kiipeään...

Kommentit (11)

Vierailija

Tuli niin pahaolo tuosta onnettomuudesta, joka olisi ollut vältettävissä, että en halunnut edes lehteä lukea (jossa aiheesta juttua).

Samoin nämä moottoripyörän kyydissä pieniä lapsia/koululaisia kuljettavat vanhemmat, ajatelkaa nyt hieman riskejä!

Vierailija

no harvoin kukaan 120 ajaa kaupungissa. tai ainakaan pikku hiekkatiellä. ja jos ajaakin, niin tuskin ne turvavyöt mitään pelastaa siinä tilanteessa. En yhtään puolustelekaan ajotapaamme. onneksi pääsemme 2 viikon päästä romusta eroon.

Vierailija

Meillä parivuotias huutaa kuin syötävä, jos joutuu yksinään istuimeen takapenkille. Meillä tosin matkustetaan aina niin että jompi kumpi istuu takana lapsen kanssa ja toinen on kuski. Toisaalta huuto ei tapa mutta turvaistuttomuus voi tappaa.

Vierailija

mä olen yksi varmasti teidän tuttunne, jota kauhistelette. ajetaan niin vanhalla ja rikkinäisellä romulla , että siinä ei ole edes turvavöitä. tosin ei sillä pääsekään 50 kovempaa. Eli lapset vaan autoon ja karjun niille koko kilomketrin matkan, että istukaa perällä, autossa ei takaovi. mutta nousisivat mielelläämn maisemia katsomaan. ELi kuski aina naama punaisena karjuu koko matkan.

Vierailija

Mua hirvittää, ku tuttavani ottaa vauvansa 6kk syliin heti jos vauva vähän ääntää. Ei oo kiva olla " kuskina" siinä vaiheessa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mä olen yksi varmasti teidän tuttunne, jota kauhistelette. ajetaan niin vanhalla ja rikkinäisellä romulla , että siinä ei ole edes turvavöitä. tosin ei sillä pääsekään 50 kovempaa.

Uusimmat

Suosituimmat