ainakin niin mulle kerrottiin. Itse maiston lohta ja oli kyllä kalahampurilaiseksi hyvä. Tosin musta on tyhmää että kaikki pitää levittää. Myös se sämpylä olisi oikeasti saanut olla " rouheinen" eli vaikka täysjyvää tms. nyt siis ihan perussämpylä (samanlainen siis kun entisessä kanahampurilaisessa)
en niin välitä leivitetyistä mössöpihveistä ja olisin kaivannut jotain, missä on enemmän vihreää tai sitten jonkun soijarouhe/kikhernepihvin, jossa on protskuakin.
tuli mieleen saarioisten kasvishampurilainen, se euron valmispläjäys.
Sivut
Itse ajattelin maistaa kanana.
Minäkin kuulisin mielelläni mikä siitä tekee nimenomaan rouheisen??
mikä tosta tekee rouheisen-sämpyläkö?onkse joku kokojyväjuttu vai? millaiset soossit ja rehut välissä?
ainakin niin mulle kerrottiin. Itse maiston lohta ja oli kyllä kalahampurilaiseksi hyvä. Tosin musta on tyhmää että kaikki pitää levittää. Myös se sämpylä olisi oikeasti saanut olla " rouheinen" eli vaikka täysjyvää tms. nyt siis ihan perussämpylä (samanlainen siis kun entisessä kanahampurilaisessa)
kertokaa millaista oli jos joku on jo maistanu.
Muuten; millainen tuo rouheinen-hampurilainen on? Miten eroaa tavallisesta? Mitä siellon välissä? Onko tavan hampparin kokoinen?
tule joskus kans jotain uutta!!!!!!!
en niin välitä leivitetyistä mössöpihveistä ja olisin kaivannut jotain, missä on enemmän vihreää tai sitten jonkun soijarouhe/kikhernepihvin, jossa on protskuakin.
tuli mieleen saarioisten kasvishampurilainen, se euron valmispläjäys.
naudanliha-Rouheinen oli ihan hyvää=)
Sivut