Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESKI-SUOMEN KESKUSSAIRAALASSA...

Vierailija

Muita jotka synnyttäneet ko sairaalassa?? Millaisia kokemuksia? itse olen siellä synnyttänyt -00, -01, -04 ja täytyy sanoa että viimeisimmästä kerrasta jäi kauheat traumat joita edelleen mietiskelen...

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Totta on, että puudutus voi olla hankalampi laittaa jos on paljon ylipainoa, joskus se on hankalaa vaikka olisi langanlaihakin. Mutta tosiaan itse en ole tilanteessa ollut, joten siihen en voi senenempää kommentoida. Mutta seuraavaa lasta synnyttäessäsi, (toivottavasti saat synnyttää alakautta), ei puudutuksella jos sellaisen haluat, ole toivottavasti niin kiire. Kiire voi tehdä sellaisen hätääntyneen olotilan kaikille, ja jos sen laittamiseen on aikaa, niin kaikki varmasti sujuu paremmin.

Vierailija

la ole oikeutta lapsiin?

Minusta henkilökunta tekee väärin jos on töykeä lihavalla äidille. Ei sillä hetkellä läskeilleen enää voi mitään.. Joten turha niistä valittaa. Ja jotkut meistä ei voi läskeilleen koskaan mitään. :/

Vierailija

Joka kerta on kohtelu ollut erinomaista. Lääkärit ovat olleet suorastaan ihania, erityisesti Kiviniemi ja nuori naislääkäri, joka teki viimeisen sektion (en muista nimeä). Normaalisynnytyksissä on aina kuunneltu toiveitani ja kipulääkkeitä olisin saanut niin paljon kuin vain olisin halunnut. Leikkaussalihenkilökunta oli kummassakin sektiossa aivan upea ja mahtava, heräämössä oli tosi kilttejä hoitsuja, kätilöt ja lastenhoitajat osastolla niin hienoja ihmisiä kuin olla voi. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa sairaalasta. Jos vielä lapsia saisin, niin ilomielin menisin sinne synnyttämään tai siis leikattavaksi.

Vierailija

Minä kävin siellä kerran ja kaikki asiat käytiin asiallisesti ja perusteellisesti läpi.

Minusta henkilökunta oli sairaalassa OK. Osastolla oli joku hassu täti, jonka kanssa en ollut kaikesta ollenkaan samaa mieltä, mutta sellaisiahan aina välillä sattuu kohdalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat