Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoitteko Halosen mainoksen? Lola on tosi turpee. Päässyt malliksi varmaan vanhoilla suhteilla.

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

muuttunut on tosiaan joistain vuosista ja kuvista, mutta muutoin aina valitetaan, että mallit on niin ei-tästä-maailmasta kokoluokkansa suhteen, niin nyt meillä on mainoskuvissakin yksi vähän enemmän keskivertototuutta lähentelevä nainen.

Ja Lola on todella kaunis.

Vierailija

Tuli vaan mieleen, kun itse olen aina ollut normaalipainoinen, koska en ole päästänyt itseäni lihoamaan kunnolla. Painoni on vaihdellut välillä 55-68 kg. Nykyään 63 kg, mikä on minusta sopiva paino 172-senttiselle minulle. Lihoaisin varmasti helposti, jos en miettisi mitä syön. Olen laihduttanut monta kertaa elämässäni, joten tiedän, mitä laihduttaminen on. Meillä on töissä muutama laihduttaja, joista toinen suhtautuu laihdutuskeskusteluihin osallistumiseeni positiivisesti, mutta toinen - lihavampi - mulkoilee ja toteaa välillä, että " mitä tää sulle kuuluu, kun oot laiha" .

Vierailija

Luultavasti vaatekokoa 40, siis sitä yleistä suomalaisnaisten kokoa. Kurvit kohdallaan ja tosi nätti! Miksi ihmeessä keski-ikäisille ja -kokoisille naisille pitäisi esitellä vaatteita jonkun anorektisen kukkakepin päällä?

(ja btw, ite olen vain kokoa 36 mutta onneksi tisseissä löytyy... kurvit ovat kauniita!)

Vierailija

Oikein kaunis nainen ja oikein naisellisen näköinen nyt perheen perustettuaan.

itse olen luikku s-kokoinen mutta onhan pienikin kaunista

Vierailija

olenkin hiukan kateellinen hänen kurveilleen, itse 165 ja n.50kg,

kaksi lasta puolentoista vuoden sisällä synnyttänyt.

hieno nainen minun mielestäni.

Uusimmat

Suosituimmat