" Syitä" olla lihava? Eli mitä tekosyitä olet keksinyt itse tai kuullut?

Vierailija

- painavat luut

- en laihdu vaikken syö mitään (kun ei älytä laskea välipaloja mukaan)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

- painavat luut

- geenit

- miehet tykkää, että on jotain, mistä pitää kiinni

- aineenvaihdunta

- allergiat

- liikuntaelinongelmat (esim. polvet) tai astma -> ei voi liikkua

Vierailija

oikeudekseen kommentoida ulkomuotoani julkisesti. Parempi vaan olla tällainen satakiloinen, kukaan ei tule sanomaan painosta tai ulkomuodosta.

Vierailija

koska olen niin laiska! Kyllä ne selluliitit lähtis jos jaksais laihduttaa. Olen kerran laihduttanutkin 80 kg:sta 65 kg:oon. Työn ja tuskan takana oli, mutta lähti. En anna omaan lihavuuteni mitään tekosyitä, oma syy kun syön liikaa enkä liiku. Pitää taas alkaa (yrittää) laihduttamaan synnytyksen jälkeen :(

Vierailija

En vaan saa itseä niskasta kii vaikka miten yritän. En ees tajua itseäni ja halveksin itseäni ja muita TODELLA lihavia. Vähän pyöreyttä saa olla.

Tänään aloitin taas laihdutuksen (tai siis tein elämäntaparemontin..), saa nähäd miten nyt menee, mutten enää jaksa häpeillä itseäni ja haluan tuntea oloni terveeksi.

Meni varmaan vähän aiheen ohi, mutta lihavuuteen ei oo mitään hyviä syitä. (ellei sit joku sairaus ihan tosissaan lihota tms.)

-lihava kotiäiti

Vierailija

... jolle ei TIETENKÄÄN voi itse mitään. Siis vaikka mättäis koko ajan jotain naposteltavaa ja söisi kolmen hengen annoksen kerrallaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat