Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se nimittäin on se normaalipainoisuuden alaraja ;). Ja kyllä mulla on tissit, vyötärö ja peppu sekä pitkät koivet. Mä vain olen tällainen kukkakeppi, hoikkis. Olen aina ollut ja niin on isänikin. Isäni ja minä jaksamme raataa ruumiillisessa työssä siinä missä hieman painavammatkin työtoverimme. Niinhän se on, sen voi syödä minkä kuluttaa lihomatta. Minä syön hyvin, jopa niitä parjattuja herkkujakin, mutta myös kulutan. Jos haluaisin lihota (mitä en halua), minun pitäisi syödä enemmän kuin minua puolta painavampi mieheni. Olen synnyttänyt kaksi lasta, ja molempia odottaessani painoni nousi 15 kiloa ja synnytyksen jälkeen hitaasti hiipuivat pois ilman minkäänlaista laihduttamista. Joten tiedän miltä tuntuu olla painavampi ja läskisempi. En tuntenut oloani kotoisaksi, kun iho oli läskipoimuilla jatkuvasti. Sitä mukaa kuin kilot karisivat itsekseen, henkinen oloni parani kuten myös fyysinen oloni.

En ole koskaan kysellyt toisten bimejä tai painoja, mulle riittää oman paino-pituussuhteeni tietäminen. Mulla on kavereissa sekä pitkiä, pätkiä ja laihoja että lihavia.

mutta olen laiha ja haluaisin olla lihava. Laihduttaminen olisi tosi helppoa, olisi vain syömättä. Lihottaminen sen sijaan on tosi vaikeaa, ei onnistu vaikka mättää pekonia päivittäin naamaansa. Jos voisi käyttää 24/h vuorokaudessa syömiseen, sitten ehkä saattaisinkin vähän lihoa. Muuten ei onnistu todellakaan.

eli en näytä " normaalilta" ja terveeltä jos paino nousee, vaan läski kertyy mahaan, tissit on silti yhtä pienet, persekin voi vähän levitä.. Sitten taas en jaksa kuntoilla ja lihasmassan avulla nostaa painoa ja muuttaa sitä vähää ulkonäköä joka muutettavissa on

pidän itsestäni myös kukkakeppinä (vaikka loukkaakin jos joku kukkakepiksi sanoo, sehän ei ole kauniisti sanottu) etenkin jos vertaa tuohon edellä kuvaamaani vaihtoehtoon. Poikamainen vartalo ei ole naisellisin tietenkään, mutta aika harvalla on sellainen optimaalinen naisellinen, mutta tiukka vartalo, jota ihannoin ja nämä kaikki ovat 19-24 vuotiaita pääosin, joten forget

serkullani on ehkä minun " unelmavartalo" mutta sekään ei ole sitä aina, aikamoisia vaihteluita on hänelläkin... itse olen tasaisen luinen

" tommoiselle normaalille persjalkaiselle suomalaisnaiselle" ??

Halveksitko jotenkin suomalaisia naisia? Minä ainakaan en sinun kirjoituksesta nähnyt mitään itsetunnon rippeitäkään, että ei ilmeisesti ainakaan sinun tapauksessa laihuus ole tuonut iloa ja itsevarmuutta. Silloinhan ei olisi tarvetta muille keljuilla, vai??

Ekaa kertaa elämässä painoindeksi yli 19 eli ei tarvitsisi vastata.

En ole koskaan painoani ajatellut. Se on ollut mitä on. Ehkä balettitreenit 5-6 kertaa viikossa on pitänyt painon melko alhaisena. Tosin olen nyt paaaljon painavampi kuin äitini kahden lapsen jälkeen. Itsellä vasta ensimmäinen suunnitteilla.

Painon nousuun voi myös olla syynä tietoinen lihasvoiman kehittäminen jota nyt takana 3 kk...

Nyt kun on niin hassusti että mun bmi on 19 mutta kyllä ihan normaalilta näytän. Onhan se nyt ihan yksilöllistä, ei nuo luvut mitään kerro. Oikeasti olen ihan normaalin enkä hirmu laihan näköinen. Urheilen paljon eli lihasta on eikä läskiä.

siis... osittain minä ymmärrän, miksi et voi uskoa. Katsos, kun koko painoindeksisysteemi on varmasti hyvin sopiva tommoiselle normaalille persjalkaiselle suomalaisnaiselle. Jos suomalaistyyppisen naisen indeksi on alle 18, niin hän saatta olla sinun kuvailema. Mutta minulla on vyötärö, ihan oikeasti. :) En ole semmoinen epämääräinen pötkö. Mun tapauksessa takapuolen ei tarvitse olla valatava, että se erottuis vyötäröstä ;) Ja rintani on just sopivankokoiset, voin jopa olla ilman rintsikoita! Ah, mikä vapaus! Voitko sä? Ja tiedän, minkälaista on, kun on suuret rinnat, on mulla ollut. Ei ole mukavaa.

Tiedän, on niitä naisia, jotka ei osais olla naisia ilman isoja rintoja ja valtavaa takapuolta. Se kun on niin naisellista. Pelätään, ettei miehet katso perään. Hah hah... säälittävä. Ei se takapuoli kenestäkään naista tee. Usko pois.

sairastin anoreksiaa ja olin täydellisessä kieltämisen tilassa. Olisin varmaan keksinyt sata syytä alkaen lapsen pyöreyden katoamisesta. Hohhoijjaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat