täältä tullaan :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

joukkoon iloiseen :)

nyt jo kolmannen kerran pääsee teidän kanssa tänne rutisemaan :)

äsken tein testin ja plussahan siitä tuli... jee

sitten meitä onkin jo viisi

minä,isi ja tytöt 11/02 + 8/04 ja masuasukki

Kommentit (12)

Vierailija

jollekkin oli eilen vähän purkaa ku ukkokin on aina töissä :((

en edes tiiä vielä minkä ketjun alle tässä menis kun en tiiä yhtään laskettuu aikaakaan :(

saattaa ehkä/mahdollisesti mennä heinäkuulle?.....

joo hassua miten oon nyt kolme kolme kertaa tuon testin ostanut ja joka kerta siellä on sitten jotain näkynyt,

mutta tää viime kerta oli ihan hassu...

-viikon sisällä tapahtui mulle kaikki nämä oireet (joitten takia oli pakko käydä eilen tuo testi ostamassa,vaikka kuukautisestkaan ei oo varmaan ees viel myöhässä)

1.väsyttää enemmän ku yleensä

2.pissattaa enemmän

3.pms kiukutteut tuli mutta vuotoa ei

4.naama täyteen näppylöitä,mutta ei vuotoa

5.pientä lämpöä 37.1

6.muutenki pikkusen flunssaan viittaava olo

7.naurettavia unohduksia (pätkii!! ja pahasti):kotiavain oveen unohtunut...käsilaukku rappukäytävään yms.yms

ja näitä kun rupesin ynnäilemään oli pakko mennä heti tonne teekkiin....

Vierailija

Minäkin kolmatta kertaa täällä. Esikkomme on enkelinä,kakkonen on syntynyt 8/04 ja masukin la 2/2006.

Onnea plussasta!!! :)

Ansku rv 22+1

Vierailija

Siun nikki onkin jääny miulle mieleen..

Onnellista raskausaikaa.. Meillä sama tilanne ku Pylleröisellä (?) muistinko edes nikkiä oikein ;) siis mies on koko ajan töissä tai no viikot muualla ja viikonloput apuna sitten.

-Anu myös kolmostaan odottava.. pojat 4v ja 1v5kk sekä rv32

Vierailija

kun meillä edelliset on tyttöjä ja kaikki vaatteet mitä on säästössä (kauhee laatikollinen) ei todellakaan sovi pojalla...

kaikki ovat vaalean punaisia ja prinsessamaisia... kun minä haluisin sitten valmiiksi ostella jotain kivoja vaatteita mahdolliselle poitsulle ja vaikka päästä eroon sitten noista tytön vaatteista... mut ukko haluu pitää sen yllätyksenä, grrrr...

Vierailija

Täälläkin kolmosen odottaja, loppusuoralla aletaan jo olla. Laskettuunaikaan enää 6 viikkoa! Meillä poika 5v ja tyttö 4v ennestään..Ja mies yrittäjä, joka viikolla on paljon poissa, mut viikonloppuisin kotona..Tosin ei aina niin avuliaana, uppoutuu omiin juttuihinsa:) Joten välillä kiroan koko jutun alimpaan helvettiin, että pitikin tähän vielä alkaa..Mut luulen että se on aika normaalia kuitenkin.

Onnea odotukseen!

äitykkä ja poikanen rv 34+0 (tulokas mitä ilmeisemmin poika..)

Vierailija

Itse oon " toisen pään" odottaja, eli la häämöttää ens kuussa. Tämä on kyllä maailmasta paras paikka varsinkin kun kiukuttaa;D Mulla mies ollut yötä päivää töissä koko raskausajan, ja olisin varmaan (vielä enemmän;) seonnut jos en olisi täällä päivisin viettänyt aikaa... ja mulla on noi kaikki samat oireet vieläkin, avaimetkin on jääny monesti sisälle kun oon paiskannu oven lukkoon.. kaikkea se vauvan odotus teettää:D Toisaalta haikeaa että pian on raskaus ohi... tämä kun on kolmas lapsi ja varmaankin viimeinen...

-pylleröisen mamma 36+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat