Kutri-metodilla laihduttavia tai siitä kiinnostuneita etsitään...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

...löytyisikö täällä ketään, joka olisi kiinnostunut laiduttamaan kutri-menetelmällä nyt syksyn ja kevään aikana?

Lisätietoa menetelmästä http://www.kutri.net/

Itsellä on vauvan synnyttyä (toivottavasti tällä viikolla) tarkoitus ryhtyä laskemaan kaloreita ja liikumaan ja siten saada ylimääräiset 20 kiloa pois (siis vauvan syntymän jälkeen ehken 13-15kg). Itsellä on yksi aiempi tuloksellinen laidutus ko menetelmällä takana viime vuodelta.

j+beibi 41+3

Kommentit (3)

Vierailija

ja olen tähän mennessä ottanut sieltä käyttööni kalorilaskentataulukon sekä pyrkinyt saamaan vaadittavat proteiinit, rasvat ja hiilarit kasaan. Aluksi ruokavalioni olikin selvästi liian hiilarivoittoinen, mutta viimeiset pari päivää on mennyt aika lailla ohjeiden mukaan :)

Olen mukana Isoissa Flikoissa, tule ihmeessä mukaan porukkaamme niin pidetään siellä tsemppihenkeä Kutri-menetelmän mukaan! Tietenkin jos saadaan porukkaa enemmänkin kasaan, voidaan perustaa omakin " Kutri kuntoon osa 2" -ryhmä...

TT

Vierailija

sun kirjoituksen TripleTrouble toisessa ketjussa. Ja jaakkima tervetuloa mukaan jos kiinnostaa.

Itse en ole noista painonvartoista ja heidän pisteistään kiinnostunut. Vaikka suurin osa tälläkin palstalla niitä laskevatkin, mutta jokainen laihduttaa tyylillään.

Musta on jotenkin helpompi punnita reilusti ruoka ja katsoa sitten purkin/rasian yms kyljestä mitäs tämä ruoka sisälsikään. Ja muutamat puuttuvat (hedelmät, vihannekset jne) löytyvät kyllä netistä sekä joitakin tiettyjä ruokalajienkin tiedot on valmiiksi laskettuna (siis noin keskimäärin). Näkee vaikka tuliko rautaa syötyä tarpeeksi.

Ja tolla taulukolla näkee myös että tuli syötyä suhtkoht oikein rasvaa, proteiinia ja hiilareita. Muutekin on helpompaa kun näkee heti että kun paino laskee niin pitää syödä vähemmän ja taas päin vastoin kun laittaa liikunnan kalorit pitää taas syödä enemmän. Mun pitää vielä tutkia tuota imetyksen aikaan saamaa kalorivajetta joka pitää huomioida. En vain tiedä ketä uskoa kun yksi sanoo että kulutus olisi 1000 ja toinen 200.

Lisäksi tossa menetelmässä on kivaa, että näkee tuloksia mittamalla omaa kehoaan vaikka kilot eivät tippuisikaan vaaan mukaan.

Tällä viikolla siis vauvelin pitäisi syntyä, joten katsotaan ensi viikolla miten elämä lähtee täällä rullaamaan kun vielä esikoinen on kyseessä. Ja sitten vain laskemaan kaloreita ja liikkumaan.

Mies kyllä sanoo että saisit olla lihavampi, mutta ei sovi mulle. On tietysti pituuttakin 174 mutta haluaisin olla joskus keväällä noin 60 kiloinen (tiedän: jonkun mielestä varmaan liian laiha) ja kunnoltaankin parempi. Nyt on koko liikunta jäänyt ihan kokonaan tään raskauden aikana.

Kaikki kiinnostuneet tervetuloa mukaan vaikka vain kokeilemaan!

Palailen asiaan viimeistään ensi viikolla.

j+beibi 41+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat