IVF tehty viikolla 39, 11 päivää sitten ja nyt...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Lievää veristä vuotoa vessapaperiin. Miten yleistä on, että lugestronien kanssa tiputtelee tai kuukautiset alkaa ennen kuin luget loppuu. Raskaustesti olisi perjantaina.

olo aika perseestä. Olisi kiva, jos joku osaisi sanoa jotain.

kiittäen tuhannesti

Kommentit (8)

Vierailija

jatkoin lugeja, kunnion menkat alkoivat sitten 4-5 päivää tuosta tuhrun alkamisesta.

Toivotaan kuitenkin sulle parasta, babyllähän on tuosta kahdenlaista kokemusta.

Vierailija

tiedän tunteen... mulla takana 4 ICSIä (4. nyt kesken, pp10) takana ja kaikissa kolmessa tiputtelu on alkanu n. pp10 ja siitä sitten runsaantunut niin että pp 12-14 alkanut kunnon vuoto - lugeista huolimatta. Ite oon kyllä ajatellu, että tuo on ihan " normaali" aikataulu, koska ovulaatiohan on tavallaan silloin kun on punktio... Mutta en tällä halunnut sua masentaa, kerroin vain oman kokemukseni - toivotaan, että sulla ei sieltä kunnon vuoto alakaan!! Onhan ihan tavallista, että raskauden alkaessa pientä vuotoa on silloin kun pitäs kuukautisten olla!

Vierailija

1. ivf pp9 alkoi vuoto, niukka jokayltyi menkoiksi vasta pp14-> nega

2. ivf pp9 alkoi täsmälleen samanlainen vuoto runsastuen pp10 mutta loppuen pp11 ->plussa!

Olin todella menettänyt toisessakin hoidossa toivoni!

Toivon parasta!

baby ja Onni huomenna 10 viikkoa

Vierailija

mulla alko menkat pp7 tiputtelulla ja iltaan mennessä ne oli jo koventuneet niin että yön ja aamun aikana pp8 ne oli jo ihan selkeet menkat (pönttö vaan lorisi) lopetin lproget lääkärin suostumuksella pp8 kun ne ei enää pysyneet sisällä.

Vierailija

Itselläni kävi ensimmäisessä ICSI-hoidossa niin, että pieni vuoto alkoi jo pp 9. Jatkoin sinnikkäästi Lugejen käyttöä pp 14 asti, sen jälkeen lopetin, koska testi näytti negaa, ja kunnon menkat alkoivat sitten parin päivän kuluttua. Lääkäri muistaakseni sanoi, että vuodon ' ei pitäisi' alkaa niin aikaisin, vaikka raskaus ei olisikaan alkanut, mutta tiedä sitten näistä... Toivotaan parasta, kaikesta huolimatta!

Vierailija

Vuoto lisääntynyt yön aikana. Eilen oli surun päivä luovutin jo illalla ja muodostin varmaan järven lattialle. Piru kun tämä ottaa koville. Nyt on aamu ja jostain tarttis saada voimia töihin. Toivottavasti uusi aamu tuo toivoa tulevaisuuteen. Tsemppiä muillekin

toivoopi jo tämän kuukauden luovuttanut

Vierailija

Hei! Mulla kans takana eka ivf ja tuoresiirto, tänään pp12 ja päivällä alkoi menkat. Verta ei tule paljon, mutta maha on sairaan kipee. Tuntuu ihan paskalta jatkaa lugeja ja tehdä se testi, kun eiköhän sitä tähän ikään mennessä jo tiedä, että menkat on menkat eikä mitään muuta " kiinnittymisvuotoa" . Heitin reilusti napaan 600 buranan, vaikka ei " saisi" ennen testiä. Olo on masentunut, ja olen itkenyt pienen lammikon verran. Huomenna on sitten uusi päivä. Kokisin niin, että vuoto voisi olla mitä vaan, mutta jos on kipuja niin itse pidän tilanteen menetettynä. Pidän sulle peukkuja, että sinulla olisi harmitonta vuotoa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat