Kylläpä on ollu masisi fiilikset, sain tosi huonoa palautetta

Vierailija

työstäni (olen verkkosivuhommissa) ja se meni pomollekin jne. Voisitte palautteen antajat joskus vähän itsekin miettiä mitä sanamuotoja käytätte... Tääkin tyyppi oli missannut varsinaisen linkin ja sen lisäksi sekä hakunappulan, hakemiston että sivukartan, jotka kaikki olivat selvästi näkyvillä sivun yläosassa. Mitä muuta vielä voin tehdä, että jutut löytyvät, kysyn vaan! Ja miksi palaute pitää antaa niin inhottavassa piikittelevässä sävyssä?! Asiallisemmasta palautteesta olen iloinen ja kiitollinen ja se myös kannustaa pyrkimään parempaan, toisin kuin tällainen paska. Päin vastoin tuosta palautteesta tuli sellainen olo, että mitä järkeä on duunata niin kovasti, kun " palkka" on paskaa niskaan ja nolausta.

Kommentit (8)

Vierailija

sivuja parannellaan koko ajan (tosi iso kokonaisuus, joten työsarkaa riittää). Mutta tippa linssiin silti tulee, kun tuonSÄVYISTÄ kritiikkiä saa, aiheesta tai ei...

Vierailija

Mua enemmänkin ärsyttää palautteen vähyys,ihmiset eivät uskalla sanoa mielipidettään, mutta sitten jälkikäteen jupistaan.

Nettipalaute on anonyymi, joten joiltakin voi mennä ilmaisut vähän värikkääksi.

Rakentavaa palautetta kaipaileva.

Vierailija

Tässä koko säälittävä projekti koko surkuhupaisuudessaan. Olisin tosi kiitollinen, jos joku ystävällnen sielu kertoisi kuinka ap saisi motivaationsa takaisin.

Idiootti ap kasaa apinan raivolla, suurella innolla ja ylityötunteihin nähden liian pienellä palkalla laajan sivuston version 1.0. Sitä sulatellaan ja käytetään jonkin aikaa, palaute on pääosin hyvää. Sitten siirrytään työstämään versiota 2.0, työ on hauskaa ja innostavaa. Juuri kun uuden version työstäminen on kuumimmillaan Vaikutusvaltainen Taho, Jonka Kaikki Tuntee, haukkuu version 1.0 täysin lyttyyn. Ja koska kyseessä on Vaikutusvaltainen jne., meili välitetään paljon laajemmalle kuin jos palaute olisi tullut joltain takahikiäläiseltä elmeriltä. Ja kävi jatkossa kuinka tahansa, kuinka tahansa hienon sivuston ap saa luotua tai kuinka tahansa hienoa yleispalaute lieneekään, hänet muistetaan aina isossa organisaatiossa tyyppinä jonka Iso Kiho haukkui pystyyn. Ja jonka työn jälki on siksi kai epäilyttävää. Huokaus.... Oih, miksi edes vääntäytyä töihin huomenna...

Vierailija

mut sain v...tuilua aina töissä ja minun tai muitten työntekijöitten syyksi tuli kaikki,vaik moka olis ollu pomossa,minä otin lopputilin,henkinen hyvinvointi sen verran tärkeä ja sitä jos eläkeikään pitäs jaksaa niin huh huh.

Koskaan ei annettu hyvää palautetta työnantajan suunnasta,asiakkailta tosin sain.Vaihdoin työpaikkaa jossa minua todella arvostetaan ja panostani.

Vierailija

tärkeää olis kannustava palaute opintojen loppuvaiheessa. Mun opiskeluaikana kävi niin yhdelle opiskelukaverille, että ohjaaja haukkui yhden tärkeän ammattitaitonäytteen täydellisen lyttyyn. Sanoi semmoisia juttuja, ettei näe kuinka tämmöisellä näytetyöllä voisi toimia alalla jne. Ryöpytyksen kohteella oli siinä vaiheessa muutenkin hankala aika, tuli bänät pitkäaikaisen poikaystävän kanssa muun muassa, ja siitä lähti tytön alamäki, joka päättyi lopulta itsemurhaan! Tyttö oli episodin jälkeen täysin lyöty, enkä ihmettele, sillä sitä haukkumista oli ulkopuolisenkin kamala kuunnella. Opettaja oli suorastaan raivostuneen oloinen, ja täytyy vaan ihmetellä mikä moisen kohtauksen laukaisi muuten fiksussa opettajassa, josta ei aikaisemmin ollut pahaa sanottavaa.

Ja mikä traagisinta, ei tämä tyttö ollut mikään surkimus tosiaankaan. Kurssilla oli paljon huonompiakin oppilaita, jotka ovat pärjänneet ihan hyvin.

Vierailija

Ohjaan itse opinnäytetöitä ja monesti opiskelijat tulee itku kurkussa kertomaan, että toinen ohjaaja oli haukkunut työn ihan lyttyyn. Kriittistä palautettakin voi antaa nätisti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat