Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin raskaustesti näkyy?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei,

Olen pari vuotta lapsettomuudesta kärsinyt nainen. Nyt on sellaiset tuntemukset, että voisinkin yllättäen olla raskaana. Tänään meinasi tulla oksennus, rinnat on paisunu, mahaa vihloo, päätä särkee ja unettomuutta ollut parina yönä. Vähän kyllä sellainen olo kun ennen kuukautisia, mutta ei kuitenkaan...raskaustesti näytti vajaa viikko sitten negaa, samoin tänään. Onko täällä ketään sellaista, jonka apteekin raskaustestit olis näyttänyt ensin negaa, mutta plussannut lopulta? Mulla nyt kp 41 (normaalistikin pitkä kierto, ens kierrosta alkais clomit) Viimeksi ollut näin pitkä kierto keväällä, mutta tällaisia oireita ei ole ollut koskaan. Turvottaa...Jos jollakin kokemuksia, olisin todella kiitollinen!

Kommentit (1)

Vierailija

... pyydetään tekemään testi pp. 14 eli noin 14 pv. siirrosta, mikä taitaa vastata 16 pv oviksesta (???), mutta sulla ei tainnut olla tiedossa oviksen aikaa... testaa ihmeessä uudelleen, jos siltä tuntuu... jos sattuisi muutoin olemaan pitkä kierto, niin voisi ajatella oviksen sattuneen melko myöhään...???

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Uusimmat

Suosituimmat