Mistä äitiystrikoopaitoja

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tietäisikö joku mistä löytää pitkähihaisia äitiystrikoopaitoja? Entäpä lappuhaalareita? Lindex, KappAhl ja H&M:ltä ei löydy.

Kommentit (7)

Vierailija

En asu sellaisella paikkakunnalla missä se oli ja kaveri käy ostamassa. Itse olen 161cm ja paino nyt 55kg (rv 18+5). Mikä koko kannattis ottaa? Kiitos kovasti jos joku viitsis vastata.En tykkää ihan ihoa pitkin menevistä , mutta en kyllä teltoistakaan..

Vierailija

Olen kutakuinkin samankokoinen kuin sinä. Itselläni hennesin trikoopaitoja kokoa S. Paidat ostin joskus viikolla 20 ja on olleet siitä asti ahkerassa käytössä. Paidat on melko ihonmyötäisiä malliltaan, muttei mitenkään kireitä tai puristavia. Saumat ei ratkeile päälle pukiessa:) Koko xs oli itselleni liian tiukka ja m koko ei taas enää istunut.

Vierailija

olen minäkin kaikki äitiyspaitani ostanut. Hennesillä valikoima vaihtuu ainakin todella tiuhaan tahtiin, ilmeisesti ostajia paljon ja valikoima kuitenkin aikas pieni. Täytyy käydä useasti katsomassa, että löytyy oikeankokoinen ja -värinen. Sama juttu on muidenkin äitiysvaatteiden suhteen ainakin Lahdessa.

Itse olen ollut todella tyytyväinen Hennesiltä ja Lndexiltä ostamiini trikoopaitoihin, Hennesin paitoja voi käyttää vielä raskauden jälkeenkin, kun niissä ei ole mitään rypytyksiä. Lindexin paidoissa on sivuilla rypytykset, jotka näyttää kivalta masun kanssa, mut ilman vauvamasua voi olla vähän tökerön näkösiä.

Vierailija

Siis eksyin yksi ilta Googlen kautta verkkokauppaan nimeltä Missy Mom. Sieltä löytyy aivan ihania trikoopaitoja pitkillä hihoilla, ihanilla väreillä ja hauskoilla printeillä. Samoin ruotsinkielisille oli bebis tröjä hakusanalla hauskoja odotus printtipaitoja ruotsista! Tilasin Missy Momista kaksi paitaa, molemmat tosi kivoja, vaikka tarvitsevatkin hiukan mahaa lisää, mutta kuukauden kuluttua en varmaan muita käytäkkään!

Vierailija

ei valitettavasti kuulu kaikkien ko. liikkeiden myymälöiden valikoimaan :( Lisäksi ne voi vielä löytyä melko hassusta paikasta sieltä myymälästä (no minä en ainakaan olisi ihan ensimmäisenä hakenut sieltä peränurkasta lastenvaateosaston takaa...)

Lindexin nettisivuilla ainakin mainitaan ne myymälät, joissa ko. osasto on.

KappAhlissa ei taida ä-vaatteita juuri olla, paitsi muutamaa mallia housuja.

Miltä paikkakunnalta kävit katselemassa?

-Delian

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat