Onko kenelläkään kokemusta tästä (tuskin)

Vierailija

Olen aloittanut työt vuoden alusta, kyseessä on kutsumusammattini ja työ on vastannut pitkien opintojen jälkeen todellakin odotuksiani. Odotan innokkaasti aina töihin menoa viikonlopun jälkeen ja aamuisin menen töihin mielelläni. Kotiasiat ovat kunnossa; minulla on kotona mies, lapsia ei (vielä). Suhteemme on hyvä.

Minun " ongelmani" on se, että työ on vienyt minut emotionaalisesti täysin mukanaan. Olen niin innostunut työstäni, että vapaa-aikani ei tunnu läheskään yhtä kiinnostavalta. Tapanani on tehdä jotain mukavaa mieheni kanssa, urheilemme, käymme leffassa, ulkona syömässä tai löhöilemme kotona. Kuitenkin huomaan usein olevani suorastaan ärsyyntynyt viikonloppuisin. Olen miettinyt, johtuuko se siitä, että olen juuri aloitellut työuraani ja olen vielä niin yli-innostunut? Vai johtuuko se vapaa-aikani " köyhyydestä" , minulla ei ole harrastuksia eikä oikein ystäviäkään. Olisi kyllä tarjontaa ystävistä, mutta innostava työ vie kuitenkin niin paljon energiaani, etten yksinkertaisesti jaksa tavata ystäviäni vapaa-ajalla. Teen ihmissuhdetyötä.

Tajusikohan joku pointtini.. vielä mukavampaa olisi jos joku osaisi kommentoida " ongelmaani" jotenkin. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Sinullahan on varmaan enemmän työaikaa kuin vapaa-aikaa, joten hyvinhän se sitten menee. Ota ilo irti työstäsi niin kauan kuin voit. Ei sitä tiedä, onko se into ikuista, joten älä huolestu. Sehän on tosi hienoa, jos tyä on antoisaa ja merkityksellistä. Se antaa potkua sitten muullekin elämälle. Jos kaipaat jotakin kivaa harrastusta, niin voithan sellaisen aloittaa. Jos et keksi mitään mukavaa, ei kai se mikään pakko ole!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat