vauva/taapero mukaan kouluun?

Vierailija

yliopistolla näin joskus vauvan mukana luennolla, ja se oli mielestäni ok. mutta nyt olisi kysymys yliopiston järjestämästä täydennyskoulutuksesta. luentoja, mutta ryhmä todennäköisesti pienempi kuin joku monen sadan ihmisen massaluento, jossa takana voi istuskella ilman että kukaan huomaa.

mulla on vaikeuksia saada hoitajaa tuon kurssin ajaksi 1,5 v pojalleni. tiedän, että hän ei loputtomasti viihtyisi luennolla. mutta olisiko se epäkohteliasta luennoitsijaa kohtaan, jos olisin paikalla sen aikaa kun poikani malttaa olla hiljaa ja nukkuu esim. päiväunia?

Kommentit (4)

Vierailija

... muita kurssille osallistuvia kohtaan jos poikani ei olisikaan aivan äänetön? siis tuollainen lapsi kuitenkin äkkiä vie huomion pois pääasiasta, vaikka ei tekisi muuta kuin tutkisi äidin laukun sisältöä.

ap

Vierailija

tai taaperon, ei ole hyvä ajatus. Itse olen joskus istunut täpötäydessä luentosalissa, jonka takaosassa istui usein äiti ja vauva. Vauva oli suurimman osan aikaa hiljaa, mutta aiheutti muuten keskittymisvaikeuksia viereisillä riveillä istuville vauvatouhuillaan. Mietin usein, mitä äiti sai irti luennosta. Minusta luennoitsijana se olisi epäkohteliasta ja muut kurssilaiset häiriintyisivät.

Vierailija

Sen voin kyllä sanoa, ettei mun puolitoistavuotias istuis siellä ensihämmästyksestä päästyään sekuntiakaan hiljaa. Kuulostaa aika toivottomalta yhtälöltä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat